برگزاری نشست کمیسیون همبستگی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون همبستگی المپیک
هفتمین نشست کمیسیون همبستگی المپیک با حضور اکثریت اعضاء عصر روز گذشته (دوشنبه 26 مهر) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست ابتدا گزارشی از فعالیت های واحد همبستگی المپیک و همچنین گزارش مفصلی از پیشرفت فعالیت کارگروه های کمیسیون همبستگی المپیک با عناوین "تدوین نظام آموزش مربیان" و " فرصت های آموزشی ورزشکاران" ارائه شد و اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص هر دو موضوع بیان کردند.
در ادامه  مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع و همچنین نیاز به تجهیز جامعه مربیان و ورزشکاران کشور به روش های آموزشی نوین و کاربردی و عملیاتی، ماحصل مطالعات و تحقیقات در این بخش ها نهایی شده تا در جلسه رسمی با حضور ریاست محترم کمیته ملی المپیک و سایر مسئولان ذیربط مطرح شود و مرحله اجرا درآید.
 
همچنین در این نشست پیشنهاد برگزاری دوره های مدیریت فرهنگی و اجتماعی مطرح شد و اعضای کمیسیون نظرات و پیشنهادات خود را به منظور اثربخشی مضاعف این دوره ها مطرح کردند و مقرر شد پس از اعمال این پیشنهادات، مقدمات سازماندهی دوره توسط واحد همبستگی المپیک فراهم شود.
در  پایان نشست، عباسعلی گائینی، رئیس کمیسیون ضمن جمع بندی، از مشارکت فعال و تلاش مجدانه کلیه اعضای کمیسیون در تدوین طرح های پیشنهادی با هدف تقویت و انسجام آموزش مربیان و ورزشکاران قدردانی کرد.
در هفتمین نشست کمیسیون همبستگی المپیک دکتر عباسعلی گائینی(رئیس کمیسیون)، دکتر نصراله سجادی، فتح اله مسیبی، دکتر مهران شاهین طبع، دکتر مسعود سلیمانی، دکتر مهدی شهبازی، دکتر هادی روحانی و خانم ها دکتر مهین فرهادی زاد، دکتر سارا مهرانی(مدعو)، دکتر پدیده بلوری زاده و مریم جعفری (دبیر) حضور داشتند.
۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.