با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک از برترین های مسابقه توریسم ورزشی تقدیر شد

با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک از برترین های مسابقه توریسم ورزشی تقدیر شد
مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی ، کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک امروز (سه شنبه ۲۷ مهر) در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی را امروز (سه شنبه ۲۷ مهر) با حضور طاهره طاهریان نایب رئیس، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته، دکتر نصراله سجادی مشاور رئیس، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی اعضای هیئت اجرایی ، مهندس شایسته رئیس کمیسیون توریسم ورزشی، دکتر سپیده گلیجانی مقدم دبیر شورای راهبردی کمیسیون ها و اعضای کمیسیون توریسم ورزشی برگزار کرد.
در ابتدای مراسم مهندس مجید شایسته رئیس کمیسیون توریسم ورزشی ضمن خیرمقدم و تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: راه اندازی کمیسیون ها اتفاق خوبی بود چرا که کمیسیون ها بازوهای مشورتی مناسبی برای کمیته ملی المپیک هستند و امیدوارم این روند به نحو مطلوبی ادامه دار باشد.
وی افزود: کمیسیون توریسم ورزشی  در دوره جدید ، جلسات بسیار خوبی برگزار کرده است ، این مسابقه را نیز با هدف گردآوری افرادی که در این حوزه فعال هستند ترتیب دادیم  که البته با توجه به پروتکل های بهداشتی بصورت مجازی این ارتباطات را ادامه دادیم.
شایسته افزود : مسابقه گردشگردی  ورزشی را با موضوعات مختلفی برگزار کردیم و به زودی نیز نخستین کتاب در  خصوص توریسم ورزشی را که ترجمه شده با کمک دکتر صالحی امیری و خانم طاهریان به چاپ می رسانیم و  به طور حتم این کتاب راهکارهای بسیارخوبی را به ما نشان می دهد.

رئیس کمیسیون توریسم ورزشی گفت: گردشگری ورزشی یکی از راه‌های جدی توسعه ورزش همگانی ا‌ست و به سلامت روحی، جسمی و روانی مردم در این دوره حساس کرونایی کمک زیادی می‌ کند.
وی ادامه داد: امیدوارم با حضور دکتر سجادی و مهندس ضرغامی  در راس دو وزارتخانه ورزش و جوانان و گردشگری اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری ورزشی شکل گیرد و هدف ما نیز در کمیسیون توریسم ورزشی  همین ارتباط خوب است و اعضای کمیسیون توریسم ورزشی که از هردو ارگان ورزش و گردشگری هستند که  بیانگر تلاش ما برای ارتباط خوب است.
رئیس کمیسیون توریسم ورزشی  در پایان تاکید کرد: هدف ما در توریسم ورزشی این است که حوزه گردشگری ورزشی را در OCA و IOC  جلو ببریم و کشورها را فارغ از سیاست به هم پیوند بدهیم.

 در ادامه مراسم اهدای جوایز مسابقه گردشگری ورزشی خانم طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک از کمیسیون ها بعنوان بازوی مشورتی کمیته ملی المپیک یاد کرد و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد همه کمیسیون ها، از کمیسیون توریسم ورزشی تقدیر کرد.

لازم به ذکر است کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک با همکاری کمیته ورزش کمیسیون ملی یونسکو پس از جمع آوری و بررسی فعالیت های (آثار) گردشگری ورزشی در چهار موضوع بهترین عکس، بهترین فیلم یک دقیقه ای، بهترین پیشنهاد و بهترین پروژه اجرا شده با موضوع  گردشگری ورزشی از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح و جوایز تقدیر کرد.

۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.