مربی تیم آب های آزاد ایران: مسابقات آسیایی عمان تجربه ارزشمندی است

مربی تیم آب های آزاد ایران: مسابقات آسیایی عمان تجربه ارزشمندی است
تیم آب های آزاد ایران پس از چندین سال دوری از مسابقات آسیایی در این دوره از مسابقات که اواخر همین هفته در مسقط عمان برگزار خواهد شد، شرکت می کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ تیم آب های آزاد ایران با 2 شناگر به مربیگری حامد رضاخانی در این دوره از مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد. رضاخانی در رابطه با سطح کیفی مسابقات گفت:تیم آب های آزاد ایران پس از اینکه در  دوره های قبلی این مسابقات حضور نداشت برای اولین بار پا به رقابت ها خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: در آخرین دوره هایی که در مسابقات آسیایی شرکت کرده بودیم به مقام سوم و چهارمی دست پیدا کردیم اما با این وجود توجه به این رشته کم رنگ شد و به همین خاطر سال ها در مسابقات حضور نداشتیم.خوشبختانه با تغییراتی که در فدراسیون انجام شد و نظر مثبتی که آیت اللهی به شنای آب های آزاد دارد این رشته دوباره احیا شد و توانستیم برای حضور در مسابقات آسیایی اعلام آمادگی کنیم.
مربی تیم آب های آزاد ایران  با بیان این مطلب که نباید در این دوره انتظار زیادی از تیم آب های آزاد داشت عنوان کرد: در ادوار گذشته اصلا توجهی به شنای آب های آزاد و شنای استقامتی نشده است. در حال حاضر ما در شنای استقامتی دچار مشکل هستیم و هر 2 شناگر ما برای اولین بار در مسابقات شرکت خواهند کرد به همین خاطر در این دوره از مسابقات نباید انتظار زیادی از تیم آب های آزاد داشت. البته ما تمام تلاشمان را برای کسب عنوان در خور شان ایران به کار می گیریم اما فکر می کنم پس از چند سال دوری از مسابقات باید ابتدا تجربه خوبی کسب کنیم.شرکت در این رقابت ها تجربه ارزشمندی است.
حامد رضاخانی در پایان صحبت هایش افزود: حدود 7 هفته ای است که تمرینات ما آغاز شده و حتی در ایام تعطیلات عید این تمرینات با مساعدت فدراسیون به خوبی پیش رفت.وی در پایان گفت: در مجموع 2 شناگر ما در آمادگی خوبی به سر می برند.
۳۰ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.