قبل از اعزام به مسابقات جهانی نظامیان جهان (سیزم): بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی جودو نیروهای مسلح

قبل از اعزام به مسابقات جهانی نظامیان جهان (سیزم): بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی جودو نیروهای مسلح
آخرین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح، از 20 مهرماه در آکادمی آغاز و تا 5 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک به نقل از آکادمی ملی المپیک، ششمین و آخرین مرحله متصل به اعزام اردوهای آماده‌سازی این تیم جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان (سیزم)، با دعوت از 15 جودوکار برتر در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

عصر روز گذشته دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی  المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن حضور در محل تمرینات این تیم با اعضاء و کادر فنی دیدار و با آنها به گفتگو پرداختند .

اعضاء حاضر در این مرحله از اردو که تا قبل از اعزام در آکادمی ادامه خواهد داشت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرینات جودو، بدنسازی و روانشناسی می پردازند. اسامی اردونشینان این تیم عبارت است از:

کیوان مهدی‌زاده، مصطفی ریاحی فر, محمد‌حسین شیخ الاسلام، قاسم نوری‌زاده، میثم نبئی، غفار میرزایی، محمدرضا صدیقی، نعمت سالاری، مهدی فتحی‌پور، محمد کریمی زاده، وحید نوری، عمران قراگوزلو، مجید حسنی، مصطفی آهن‌فروش و حمیدرضا ملک‌زاده.

شایان ذکر است نفرات نهایی و منتخب اعزامی به این دوره از مسابقات از سوی کادر فنی اعلام خواهد شد.

اسامی کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در اردوهای مذکور به شرح زیر است:

سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی‌پور رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح و رئیس کمیته جودو سیزم، دکتر محمدحسن مجلسی (مدیر فنی)، رضا باقری(سرپرست)، سید عباس طباطبایی ( مدیر اجرایی)، محمد خواجه‌بافقی (سرمربی)، عزت‌الله صدیقی ،ایرج حاتمی (مربیان)، جواد شفیعی (مشاور عالی بدنساز)، حیدر محمدی (مربی بدنساز)، محمد باقر نجاتی (روانشناس).

مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان از 6 آبان‌ماه سال جاری و به میزبانی فرانسه (پاریس) 2021آغاز خواهد شد و تیم ایران با ترکیبی حداکثر هفت نفره به همراه کادرفنی و دکتر محمد خانی اسفند آبادی (داور بین المللی دعوت شده به مسابقات) راهی این رویداد بین‌المللی خواهد شد. 
۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.