رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- نروژ ؛محمدرضا مختاری و پژمان پشتام به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- نروژ ؛محمدرضا مختاری و پژمان پشتام به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان 4 وزن نخست آغاز شده است
 
.
 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبح محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
 
در وزن 55 کیلوگرم: سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه با نتیجه 10 بر 1 مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کریستوف بورگر از اتریش را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد جی یول لی از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر اولوو غنی زاده از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مختاری در این مرحله به مصاف مالخاز آمویان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان می رود.
 
در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 6 بر 1 آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به  گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه 6 بر 1 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه  با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و باید منتتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز را بدست آورد.
 
در وزن 82 کیلوگرم: پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 سینگ هارپریت از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه 7 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پشتام در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 از سد رادیک کولی اف دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه می رود.
 
۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.