نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی: دوست داریم مسابقات جهانی را در ایران برگزار کنیم

نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی: دوست داریم مسابقات جهانی را در ایران برگزار کنیم
نایب رییس فدراسیون جهانی که از حرفه‌ای‌های اهداف پروازی میباشد در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات جام جهانی چین با پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تیراندازی ایران به گفتگو نشست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مدحت وهدان مصری، در مورد سطح تیراندازان ایران گفت: تیم تیراندازی ایران دارای تیراندازان به نام است و از قدمت بالایی برخوردار است.
وی تصریح کرد: من تیم تیراندازی ایران را از نزدیک می‌شناسم. تیراندازان ایرانی دارای سطح خوبی هستند و آینده خوبی در انتظارشان است. تیمی که مربی خوبی دارد و تیراندازان خوبی تربیت می‌کند، طبیعی است که آینده خوبی هم خواهد داشت.
نایب رییس فدراسیون جهانی از نگاه دولت ایران به تیراندازی ابراز خوشحالی کرد و افزود: اخیراً دولت ایران پشتیبانی خوبی از فدراسیون تیراندازی می‌کند و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خیلی خوب سازماندهی شده است.
وهدان، در خصوص برگزاری مسابقات جهانی در ایران گفت: ایران از نظر سازماندهی آماده است و ما هم دوست داریم مسابقات جهانی را در ایران برگزار کنیم.
وی در بیان برنامه‌های فدراسیون جهانی تیراندازی گفت: همیشه نگاه ما به آینده است و دوست داریم تیراندازی را در سطح جهانی بهبود دهیم.
گفتنی است مسابقات جهانی چین از دیروز کار خود را رسماً آغاز کرد. تیم تیراندازی ایران با 14 تیرانداز در این مسابقات در رشته های اهداف ثابت و پروازی حضور دارد
۲۹ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.