دکتر نوروزی خبر داد؛ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی در سه مناسبت سلامت و ورزش

دکتر نوروزی خبر داد؛ویژه برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی در سه مناسبت سلامت و ورزش

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه ریزی این فدراسیون برای اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته ملی سلامت روان، هفته ملی سلامت بانوان و هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به فعالیت گسترده و متنوع این فدراسیون در زمینه های تخصصی و مرتبط، اظهار کرد: با توجه به اینکه فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است، علاوه بر اجرای فعالیت های مستمر در طول سال، در مناسبت های مختلف ویژه برنامه هایی در جهت فرهنگسازی برای توسعه سلامت همگانی انجام می دهیم.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اجرای موفق طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان در روز ۳۱ شهریورماه، یادآور شد: در هفته های آینده در نظر داریم سه ویژه برنامه آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگی را اجرا نماییم. این ویژه برنامه ها که طبیعتا با رعایت پروتکل های بهداشتی است، در هفته ملی سلامت روان (۲۴-۱۸ مهرماه)، هفته ملی سلامت بانوان(۳۰-۲۴ مهرماه) و هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهرماه لغایت اول آبان ماه) عملیاتی می شود.

 وی ادامه داد: با توجه به نقش و اهمیت ورزش در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها باید فرهنگ ورزش در خانواده ها نهادینه شود بنابراین در طول این مدت، کارشناسان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در رسانه های دیداری، شنیداری و خبرگزاری ها و از طریق پایگاه خبری فدراسیون در خصوص اهمیت ورزش به بیان نقطه نظرات کارشناسی می پردازند.

دکتر نوروزی یادآور شد: جزئیات این برنامه های عمدتا آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.