رئیس انجمن کاراته ناشنوایان:آماده میزبانی نخستین مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان هستیم

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان:آماده میزبانی نخستین مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان هستیم

  دکتر محمد رضا فضلی رئیس انجمن کاراته ناشنوایان روند آمادگی تیم ملی کاراته ناشنوایان را  تشریح نمود‌‌.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ دکتر فضلی گفت: تیم های ملی کاراته ناشنوایان در رشته های کومیته انفرادی، کاتا انفرادی، کاتا تیمی و کومیته تیمی آماده شرکت در نخستین مسابقات قهرمانی جهان در روزهای پایانی آبان 1400 در تهران می باشند.
 
کاراته بانوان چهارمین اردوی خود را از ۸ مهرماه مهر و در بخش آقایان از امروز در تهران آغاز شده است . در جریان برگزاری اردوهای ارزیابی 27 کاراته کای آقا و 20 کاراته کای خانم به این اردو دعوت شدند که با طی مراحل ارزیابی توسط مربیان و کادر فنی تیم های ملی کاراته ترکیب اصلی خود را خواهند یافت.
 
دکتر فضلی در ادامه رویکرد انجمن و کادر فنی را بکارگیری حداکثری از کاراته کاهای نخبه ناشنوا در قالب تیم های ملی است تا حتی المقدور از تمامی ظرفیت کاراته ناشنوایان برای شرکت در این رقابت ها بهرهمند شویم.

دکتر فضلی توضیح داد : در فرایند برگزاری اردوها، شاخص های آمادگی جسمانی، مهارتی، پیکری و ذهنی قهرمانان ارزیابی و برنامه ریزی تمرینات آمادگی با تکیه بر این اطلاعات تنظیم و یا اصلاح می گردند.
 
وی در پایان از ریاست محترم فدراسیون، آقای دکتر مهران تیشه گران و همکارانشان که زمینه برگزاری با کیفیت اردوها را فراهم نموده اند، سپاسگزاری کرد و با اشاره به تفاهم نامه منعقده تاکید کرد که میزبانی نخستین مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان رویدادی بین المللی است که با همکاری و مشارکت فدراسیون کاراته برگزار می شود.

۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.