با حضور دکتر صالحی امیری از ایثارگران کمیته ملی المپیک تجلیل شد

با حضور دکتر صالحی امیری از ایثارگران کمیته ملی المپیک تجلیل شد
در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر صالحی امیری از ایثارگران کمیته ملی المپیک امروز (چهارشنبه ۷ مهر) تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک مراسم تجلیل از ایثارگران کمیته ملی المپیک با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ، دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل و مجید شایسته عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  دکتر سعیدی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ایثارگران نکاتی را برشمرد.

در ادامه سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از خدمات و اقدامات ویژه این وزارتخانه در تکریم ایثارگران فعال در وزارت ورزش و جوانان گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان است و تجلیل از ایثارگران و حمایت از این قشر و یادگاران دفاع مقدس وظیفه ماست.
وی ادامه داد: تاکنون هزار و صد ایثارگر تبدیل وضعیت و ۴۰۰ فرزند شهید در استان ها مشغول به کار شدند؛ همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در ۳۱ استان و برخی از فدراسیون ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا برگزار شد.
وی در پایان با اشاره به نتایج المپیک و پارالمپیک و دستاوردهای به دست آمده از دکتر صالحی امیری و وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات ایثارگران و خانواده معززشان اظهار کرد: قدرت نرم در دفاع مقدس است نامش را جهاد مقدس گذاشته ایم،  پدیده ای به نام جنگ به ما هویت نداد بلکه جهاد مقدس به ما هویت داد.
وی گفت :  یکی از کارکردهای جهاد مقدس در نظام سیاسی ایران ساخت انسان بود این انسان از خود گذشته با فضیلت و ایثارگر نیاز انقلاب اسلامی بود. تحلیل ما از جنگ، جهاد است و از جهاد نیز ساخت همین انسان بود، اگر قدرت نرم تولید نمی شد دچار چالش های جدی می شدیم آن چیزی که امروز به آن نیاز داریم بازگشت به اهداف اولیه است ما به انسان با فضیلت با معرفت و با اخلاق نیاز داریم که نقطه متعالی آن رزمندگان و ایثارگران هستند و مدیران ما هم برخواسته از همین قشر بوده و هستند.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد طبق فرموده امام (ره) که درباره رزمندگان و شهدا فرمودند: این جوانان ره صد ساله را یک شبه پیمودند مانند جوان ۱۵ ساله ای که به میدان مین می رود و امیدوارم در مسیری که انتخاب کرده‌ایم ثابت قدم باشیم.

 در پایان مراسم امروز  از ایثارگران کمیته ملی المپیک با اهداء لوح تقدیر شد.
۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.