نشست اعضای کمیسیون پزشکی برگزار شد؛ آغاز معاینات کامل پزشکی از تیم های ملی

نشست اعضای کمیسیون پزشکی برگزار شد؛ آغاز معاینات کامل پزشکی از تیم های ملی
اعضای کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک، اولین نشست سالجاری خود را با حضور دبیر کل کمیته و با محوریت بازیهای آسیایی گوانژو صبح روز پنج شنبه برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ با توجه به آغاز اردوهای آماده سازی تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی و بحث تدارک و ارائه سرویس دهی هر چه مطلوب تر به اردونشینان، اعضای کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک صبح روز پنج شنبه با حضور بهرام افشارزاده ،دبیر کل کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه دادند و برنامه های تنظیمی خود با محوریت بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو مورد بررسی قرار دادند.
در ابتدای این نشست، افشارزاده با اشاره به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران برای پیگیری خوب تمرینات و حضوری موفق در بازیهای آسیایی از اعضای کمیسیون خواست تا همچون یک ناظر تمامی اتفاقات و وضعیت اردونشینان را به کمیته المپیک اطلاع دهند.
وی با تاکید بر تداوم نظارت بر وضعیت سلامت جسمانی اردونشینان خواستار معاینات پیوسته و دقیق اردونشینان شد.
بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور دکتر جزایری،دکتر مرادی،دکتر طباطبایی،دکتر پورسعید،دکتر فرج زاده،ابراهیم عباسی،دکتر تقوی و سررشته  برگزار شد مقرر گردید هر چه سریعتر یک نسخه از برنامه های آماده سازی تیم های ملی و همچنین تقویم فدراسیونهای مختلف در اختیار کمیسیون قرار گیرد تا اعضای کمیسیون با بررسی آن فعالیت های پوششی خود را تنظیم نمایند.
ضمنا مقرر گردید اطلاعات و پرونده های پزشکی کلیه اردونشینان و همچنین اسامی کادر پزشکی فدراسیونهای مختلف برای چینش این کادر در اردوی تمامی تیم ها تا نشست بعدی کمیسیون جمع آوری گردد تا نسبت به اعزام پزشک و کادر پزشکی به اردوهایی که از این امکان برخوردار نیستند اقدام لازم بعمل آید.
طبق تصمیم دیگر اعضای کمیسیون مقرر گردید بعد از جمع آوری پرونده پزشکی اردونشینان و تشکیل پرونده های تخصصی برای هر یک، زمینه انجام اولین معاینه کامل پزشکی از تمامی آنها فراهم گردد که در این خصوص مقرر گردید تا 10 اردیبهشت ماه کلیه اطلاعات جمع آوری و استارت آغاز معاینات پزشکی زده شود.
در آخرین تصمیم اعضای کمیسیون نیز مقرر شد تا مکمل های سالم و کامل تحت نظر کمیسیون به اردونشینان و کادر های فنی معرفی شده و در خصوص کنترل دوپینگ نیز ضمن ارائه بسته های کامل آموزشی، کلاسهای وی‍ژه ای نیز برپا گردد.




۲۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.