رئیس هیئت بوکس ارتش و کل نیروهای مسلح: تیم بوکس نیروهای مسلح در مسابقات ارتش های جهان روی رینگ می رود

رئیس هیئت بوکس ارتش و کل نیروهای مسلح: تیم بوکس نیروهای مسلح در مسابقات ارتش های جهان روی رینگ می رود
امیر سرتیپ دوم صارمی گفت: بعد از 45 سال تیم بوکس نیروهای مسلح در مسابقات ارتش های جهان – سیزم 2021 روی رینگ می رود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ دوم داود صارمی رئیس هیئت بوکس ارتش و کل نیروهای مسلح گفت: این دوره از رقابت ها که به میزبانی روسیه برگزار می‍شود، بی شک از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود چرا که طبق اطلاعات کسب شده مدال آوران وعنوان دار جهانی در این رقابت ها حضور خواهند یافت.
امیر صارمی در ادامه اظهار داشت: در المپیک ژاپن 25 کشور در رشته بوکس شرکت کردند اما از آنجایی که کشور روسیه یکی از قدرت های این رشته ورزشی به حساب می آید بیش از 41 کشور با 350 بوکسور در این رقابت‍ها شرکت کردند و با هم مبارزه خواهند کرد که به غیر از ایران کشورهایی چون کوبا، مغولستان ، تایلند ، امریکا ، کانادا،هلند , ارمنستان و آذربایجان در این رشته صاحب نام و قدرتمند هستند هم حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت بوکس ارتش و کل نیروهای مسلح در ادامه تاکید کرد: تیم ما در این دوره با ترکیب کامل با 10 بوکسور در مسابقات سیزم 2021 مسکو روی رینگ می رود . بوکسورهای ما بیش از 7 ماه است که در اردوهای مختلف خود را ابرای این دوره از رقابت‍ها آماده می کنند تا ان‍شاالله بتوانیم پرچم با افتخار کشورمان را در مسکو به اهتزاز دربیاوریم .
وی در پاسخ به اینکه آیا در بوکسورهای اعزامی نفرات تیم ملی هم حضور دارند خاطر نشان کرد: با تعامل خوبی که با فدراسیون بوکس داشتیم دو نفر از ملی پوشان به واسطه اینکه عضویت فعال بسیج را دارند در ترکیب تیم بوکس نیروهای مسلح حضور دارند تا انشاله بتوانیم پس از 45 سال با اقتدار در رقابتها حاضر شده و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم .
شایان ذکر است فردا تیم ملی بوکس کشورمان با بدرقه مسئولان ورزشی نیروهای مسلح ، مسئولین وزارت ورزش عازم مسابقات ارتش های جهان 2021 مسکو خواهند شد.
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.