برگزاری آزمون ورودی بیست و هشتمین دوره پیشرفته مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک (ویژه آقایان) مشمول ورودی های 1399-1398

برگزاری آزمون ورودی بیست و هشتمین دوره پیشرفته مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک (ویژه آقایان) مشمول ورودی های 1399-1398

آزمون ورودی بیست و هشتمین دوره پیشرفته مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک (ویژه آقایان)، مهرماه سال1400 و با حضور شرکت کنندگان در کارگاه ها و دوره های آموزشی سال های 1398 و 1399 که موفق به کسب 100 امتیاز لازم شده اند برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، به منظور تداوم و سازماندهی بیشتر آموزش تخصصی و پرورش مربیان بدنساز و افزایش نقش آنها در کسب عناوین قهرمانی، آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی_ ورزشی در سال جاری اقدام به برگزاری آزمون ورودی دوره مذکور در مهرماه سال جاری و با شرایط و مقررات جدید آموزشی کرده است.
بر این اساس متقاضیان شرکت در دوره 10 روزه مربیگری بدنساز، باید در کارگاه ها و دوره های آموزشی پیش بینی شده که در طول سال توسط این آکادمی برگزار شد، شرکت نموده و امتیازات لازم جهت حضور در آزمون ورودی دوره پیشرفته مربیگری بدنساز را کسب کرده باشند.
مقتضی است تمامی افرادی که در سالهای 1398 و 1399 در کارگاه ها و دوره های ستاره‌دار آکادمی شرکت کرده و امتیازات لازم برای حضور در آزمون ورودی را کسب کرده اند و مشمول حضور در آزمون مذکور می باشند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخه 12/7/1400 فرم پیوست را تکمیل و به آدرس ایمیل
olympicacademy2002@yahoo.com ارسال نمایند.
شایان ذکر است پس از بررسی فرم های دریافت شده، اسامی افراد واجد شرایط برای حضور در آزمون، حداکثر تا تاریخ 17 مهرماه از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است تاریخ دقیق آزمون با لحاظ شرایط بیماری covid-19 در کشور، در همین مهرماه از طریق وب سایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.
منابع آزمون ورودی بیست و هشتمین دوره مربی بدنساز آکادمی ملی المپیک، در بخش تئوری از کتاب علم تمرین نوشته دکتر عیدی علیجانی و موارد آزمون عملی نیز که توسط کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک انجام خواهد گرفت به شرح زیر خواهد بود:
1. طراحی تمرین با نردبان چابکی
2. انجام حرکات دو ضرب با هالتر
3. ایلی نویز اصلاح شده
4. دوی 540 متر

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.