سرمربی تیم های ملی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی:مهمترین هدفمان شکست انحصارطلبی در تیم های ملی است

سرمربی تیم های ملی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی:مهمترین هدفمان شکست انحصارطلبی در تیم های ملی است
سرمربی تیم های ملی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: مهمترین هدفمان در تشکیل تیم های ملی استفاده از پتانسیل و معادن استعداد در سراسر کشوراست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛روح الله طورسوادکوهی سرمربی تیم های ملی با بیان این مطلب افزود: یکی از اهداف مهمی که باید به جد پیگیر آن باشیم و با کمک آن انگیزه های از دست رفته را به قهرمانان این ورزش ملی بازگردانیم، استفاده بهینه از تمامی پتانسیل استان‌ها در رویدادها و سفرهای خارجی است که این مهم نیز  باعث ایجاد تحرک و پویایی در رده‌های پایه به عنوان آینده سازان ورزش زورخانه ای در سراسر کشور خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه عدالت محوری یکی از نکات بسیار مهمی است که دکتر باران چشمه نیز به آن بارها در تشکیل تیم های ملی تاکید داشته است، افزود: در گذشته شاهد آن بوده ایم که متاسفانه در برخی از موارد رابطه ها جای خود را به ضوابط داده بودند و عدالت و شایسته سالاری در این ورزش بسیار کم رنگ شده بود. اما یکی از مواردی که به عنوان هدف اصلی ما در تیم های ملی پیگیری می شود شکست انحصار طلبی است.

سوادکوهی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی ورزش های زورخانه ای متعلق به همه قهرمانان این رشته است نه اینکه به طیف خاصی تعلق داشته باشد. ما در صدد آن هستیم که با کمک و یاری همه نخبگان این ورزش ملی برنامه هایمان را شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق داشته باشیم.
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.