نودمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد

نودمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد

نودمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی صبح امروز در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نودمین نشست هیات اجرایی در حالی در سالن استاد فارسی برگزار شد که پیش از آن دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن افتتاح سالن مجهز  فانکشنال به بازدید از دیگر امکانات تمرینی و بدنسازی آکادمی پرداخت.
این نشست با موضوع هم اندیشی و بررسی دیدگاه های فی مابین صورت پذیرفت که ابتدا دکتر سید رضا صالحی امیری ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت:ورزش ایران برای رسیدن به جهش و  قله های توسعه به وفاق و همگرایی نیاز دارد و حواشی همواره به ورزش آسیب رسانده است  لذا بنا را بر آن گذاشتیم از هر گونه حاشیه پرهیز و معتقدیم در سیستم مدیریتی ورزش یک فرد باید محور باشد و آنهم وزیر ورزش و جوانان است و با این فرض به موفقیت خواهیم رسید.
صالحی امیری تصریح کرد:باور داریم هدف واحد و آرمان استراتژی واحد داریم و وزارت ورزش و جوانان،محور مدیریت ورزش کشور بوده و برای حفظ عنصر وفاق،سیاست کمیته  تقویت تعاملات و همگرایی با وزارت ورزش است و در سه سال گذشته ثابت کردیم این امر امکان پذیر است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نقطه آغاز اخلاق در ورزش وفاق و همدلی است و فدراسیون های ما دارای افراد با فضیلت و فرهیخته ای هستند که به این موضوع کمک می کنند.
سپس هر یک از اعضای هیات اجرایی برخی نقطه نظرات و پیشهنادات  خود را مطرح نمودند.
در ادامه دکتر حمید سجادی وزیر ورزش  و جوانان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت:به هنگام بازدید از امکانات آکادمی ملی المپیک احسالس خوشایندی داشتم، انصافا در این دوره شرایط دسترسی به امکانات آکادمی بیشتر شد لذا از زحمات یک یک شما عزیزان و اعضای محترم هیات اجرایی تشکر می کنم.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد:از نقطه نظرات و یشنهادات سازنده شما تشکر می کنم و از تجارب همه شما عزیزان در پیشبرد اهداف عالیه ورزش استفاده خواهیم کرد و انتظار دارم شما یکی از کانون های مشورتی وزیر باشید چراکه مشورت اساس کار ما خواهد بود و نظرات تخصصی اجرایی را اجرا خواهیم کرد و  بردار  کار ما باید هم افزایی باشد و در بحث دیپلماسی ورزشی در امور بین المللی هم باید اثر گذار باشیم.

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.