دیدار مسئولین آکادمی ورزش بلگراد صربستان با دبیر کل کمیته ملی المپیک

دیدار مسئولین آکادمی ورزش بلگراد صربستان با دبیر کل کمیته ملی المپیک

عصر امروز مسئولین آکادمی ورزش بلگراد صربستان که بنا به دعوت فدراسیون ورزش دانشگاهی و دانشگاه شمال به تهران سفر کرده اند با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اعضای آکادمی ورزش بلگراد ابراز داشت:دو کشور ایران و صربستان مشترکات ورزشی بسیاری دارند و می توانند با توجه به پتانسیلی که دارند همکاری خوبی در زمینه های آموزشی و علمی ورزشی داشته باشند حتی طی دیداری که جناب آقای دکتر صالحی امیری با سفیر کشور صربستان در تهران داشته اند مقرر شد بزودی رئیس کمیته ملی المپیک کشور شما به تهران سفر کنند و تفاهمنامه همکاری ورزشی بین دو طرف امضا شود.
وی در ادامه تصریح کرد:فدراسیون های ورزشی ایران با توجه به استقلالی که دارند می توانند با برگزاری اردو های مشترک و حضور در تورنمنت های معتبر این کشور و تبادل مربی همکاری خوبی با شما داشته باشند بطوریکه همین الان هم مربیان صربستانی در کشورمان فعالیت می کنند.
سعیدی خاطر نشان کرد:با توجه به بازدیدی که امکانات ورزش ایران در فدراسین والیبال، قایقرانی و آکادمی ملی المپیک داشته اید می توانیم روند برگزاری دوره های آموزشی بین شما و فدراسیون ورزش دانشگاهی،دانشگاه شمال و دانشگاه شهید بهشتی را تسهیل نماییم و قطعا همکاری آکادمی ورزش بلگراد با سازمان ها و آکادمی های ورزشی ایران می تواند تاثیر بسزایی در رشد ورزش دو کشور داشته باشد و ما برای همکاری در این زمینه آمادگی داریم.
همچنین محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو نیز طی صحبتهایی بر آمادگی دو کشور مبنی بر تعامل و همکاری های ورزشی تاکید کردند و عنوان داشتند این آمادگی را دارند همکاری خوبی با آکادمی ورزش بلگراد داشته باشند.

 

در ادامه لئون لوکمان بنیانگذار آکادمی ورزش بلگراد ضمن تشکر از برگزاری این نشست ابراز داشت:با توجه به بازدیدی که از امکانات و فدراسیون های شما در این دو روز داشته ام بخوبی با ظرفیت ها و نیازهای شما آشنا شدم و ما می توانیم با  بهره برداری از پتانسیل و توانمندی های طرفین همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم بخصوص که بسیاری از قهرمانان ورزشی صربستان از دل همین آکادمی برخاسته اند.
در ادامه سینیشا یاسنیچ رئیس آکادمی ورزش بلگراد و نائب رئیس فدراسیون تکواندو این کشور ضمن معرفی هیات همراه خود گفت:آکادمی ورزش بلگرد در این 25 سال 7200 دانشجو و 2100 فارغ التصیل ورزشی داشته و کمیته بین المللی المپیک آنرا در زمره 10 آکادمی برتر علمی آموزشی ورزشی می شناسد در واقع ما نیامدیم بگوییم چه هستیم بلکه آمدیم تا از دوستان ایرانی خود خیلی چیزها یاد بگیریم.
وی ادامه داد:شما در تکواندو،کشتی و والیبال خوب هستید و آمده ایم تا با همکاری با شما در این زمینه ها تقویت شویم و در همین راستا ضمن همکاری با فدراسیون ورزش های دانشگاهی ، دانشگاه شمال و شهید بهشتی تجربیاتمان را مبادله کنیم.
رئیس آکادمی ورزش بلگراد در خاتمه ابراز داشت:ورزش بانوان ایران در این چند سال رشد خوبی داشته و ما آمادگی داریم با توجه جایگاه مطلوب ورزش بانوان صربستان برای رشد ورزش بانوان شما همکاری خوبی داشته باشیم.
در این نشست محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال،محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و محمد پورکیانی دبیر فدراسیون ورزش دانشگاهی،پروفسور لئون لوکمان بنیانگذار آکادمی ورزش بلگراد،سینیشا یاسنیچ رئیس آکادمی،بوریس پوپوویچ مدیر بازاریابی، باراتیمیر نشیچ سرپرست امور حقوقی و زوران یرکوویچ مدیر آموزش آکادمی حضور داشتند.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.