دومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا؛پایان رقابتهای روز اول دانشجویان دختر

دومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا؛پایان رقابتهای روز اول  دانشجویان دختر

اولین روز مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین دانشجویان دختر آسیا در دور های اول تا سوم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین روز دومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا با حضور 12 تیم بصورت آنلاین و به میزبانی اندونزی از صبح امروز شروع و در پایان دورهای اول تا  سوم با قرار گرفتن تیم ایران در رتبه سوم به پایان رسید.

بنا براین گزارش استاد فیده بانوان طناز ازلی بازیکن تیم ملی ایران در روز اول بازی ها خوش درخشید و با پیروزی در هر سه دور، هم اکنون در رده دوم انفرادی قرار دارد ،ازلی در دورهای اول تا سوم به ترتیب بر بازیکنانی از قزاقستان، اندونزی و هند غلبه کرد.

استاد بین المللی بانوان وصال حامدی نیا 2 امتیاز ارزشمند برای تیم کسب کرد. او در دورهای اول بر حریفانی از عمان و قزاقستان پیروز شد اما در دور سوم نتیجه بازی را به حریف مغول واگذار کرد.

استاد بین المللی بانوان آناهیتا غلامی نیز دیگر بازیکن بدون باخت ایران در روز اول بود. غلامی در دور اول حریف قزاقستانی را شکست داد و در دورهای دوم و سوم با حریفانی از چین و مالزی به تساوی رسید.

صفورا قانع هم در دور اول، حریف سنگاپوری را شکست داد، در دور دوم با حریف چینی به تساوی رسید و در دور سوم نتیجه بازی را به  حریف اندونزیایی واگذار کرد.

تیم ایران در پایان سومین دور از بازی ها با 8.5 امتیاز پس از تیم های هند(9 امتیاز) و مالزی(8.5 امتیاز) در رتبه سوم تیمی قرار گرفتند.

این رقابت ها، فردا شنبه 13 شهریور با انجام بازی های دور چهارم الی ششم پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.