مربی تیم ملی کانو: هدف ما بهترین عملکرد در فینال است

مربی تیم ملی کانو: هدف ما بهترین عملکرد در فینال است
پورعزیز گفت: پس از نتیجه درخشان جوانان جهان رومانی در سال ۲۰۱۷ به دنبال نتیجه درخشان دیگری در پرتغال هستیم.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۱۲ تا ۱۵ شهریور در شهر مونتمور کشور پرتغال برگزار می‌شود. محمدنبی رضایی که پیش از این موفق به کسب مدال برنز جوانان جهان شده، این بار شانس خود را در مسابقات زیر ۲۳ سال امتحان خواهد کرد.
ایمان پورعزیز مربی تیم ملی کانو در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی در خصوص این رقابت گفت: پس از برگشت از مسابقات انتخابی نهایی المپیک که در روسیه برگزار شد، تمرینات خود را به‌صورت جدی و طبق گذشته برگزار و آمادگی خود را حفظ کردیم. در این مدت با حمایت‌های فدراسیون پیش رفتیم.
وی افزود: ما با وجود شرایط بد کرونا توانستیم در بابلسر به تمرینات خود ادامه بدهیم. خوشبختانه با حمایت فدراسیون قایق نبی را به بابلسر بردیم و آن‌جا با قایق خودش تمرین کرد که اقدام بسیار خوبی بود.
پورعزیز ادامه داد: کم کم حجم و شدت تمرینات را افزایش دادیم و با رکوردهایی که گرفتیم، نبی در شرایط خوبی قرار دارد. او در تمرینات خوب حاضر شد و ما را امیدوار به نتیجه مطلوب کرد.
وی درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقات جهانی گفت: خوب پس از اینکه نبی در روسیه موفق به کسب سهمیه نشد، هدف را برای زیر ۲۳ سال قرار دادیم البته باید این مسئله را در نظر گرفت که بسیاری از قهرمانانی که در المپیک حضور داشتند در این رده سنی هستند و رقابت ساده‌ای نیست اما نبی رضایی مدال زیر ۲۳ سال را در کارنامه خود کم دارد و برای کسب بهترین نتیجه به پرتغال خواهیم رفت.
مربی تیم کانو اعزامی به مسابقات زیر ۲۳ سال جهان درباره رقبا اظهار کرد: چندین نفر که در مسابقات جهانی پرتغال حضور دارند از نفرات برتر و مدال‌آور جهان هستند و در المپیک توکیو نیز حضور داشتند که این موضوع باعث شده ما انگیزه بیشتری بگیریم و به دنبال پیشرفت بیشتری باشیم که بتوانیم در کورس رقابت حضور داشته باشیم.
پورعزیز در پایان گفت: قول مدال دادن حرف غیرحرفه‌ای است ولی قطعا و بی شک ما حریف دست پا بسته ای نخواهیم بود و در پرتغال به کسب نتیجه خوب یا یک مدال خوش رنگ، امیدواریم.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.