پیش به سوی گوانگژو؛مسئولین فدراسیون کشتی با افشارزاده تشکیل جلسه دادند

پیش به سوی گوانگژو؛مسئولین فدراسیون کشتی با افشارزاده تشکیل جلسه دادند
دست اندرکاران فدراسیون کشتی با حضور در کمیته ملی المپیک با دبیر کل و مسئولین ستاد تدارکاتی تشکیل جلسه دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه نشست های برنامه ریزی شده مسئولین کمیته ملی المپیک با نمایندگان فدراسیون های کاندید حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو روز گذشته محمد رضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد صنعتکاران نایب رئیس فدراسیون،اولیا سرپرست تیمهای ملی کشتی با حضور در کمیته دیدار و گفتگو کردند.
بر اساس این گزارش، در این نشست که دکتر گودرزی ناظر فدراسیون، دکتر برجسته، سررشته و رحیمی اعضای ستاد تدارکاتی نیز حضور داشتند مسئولین فدراسیون کشتی با اشاره به آغاز اردوهای آماده سازی تیمهای ملی کشتی در تمامی رده های سنی خواستار حمایت بیشتر کمیته و سازمان شدند.
یزدانی خرم با اعلام این موضوع که 120 نفر در کلیه رده های سنی در اردو حضور دارند، فضای خانه کشتی را برای سرویس دهی به این تعداد کشتی گیر محدود دانست و گفت: کشتی در طول دوازده ماه سال اردوهای شبانه روزی دارد که مطمئنا برپایی اردوها با شرایطی که مورد نظر مربیان تیمهای ملی باشد هزینه بسیار بالایی می طلبد.
وی ادامه داد:با توجه به حضور کلیه کشتی گیران تیمهای ملی در کلیه رده های سنی چاره ای جز شیف بندی تمرینات نداشتیم بطوریکه در حال حاظر فرنگی کاران در سه نوبت روزهای زوج و آزادکاران در سه نوبت روزهای فرد در حال تمرین هستند تا از امکانات محدود خانه کشتی حداکثر استفاده را ببریم.
بهرام افشارزاده نیز با تاکید بر پتانسیل کشتی برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگژو، آمادگی کمیته ملی المپیک را برای هر گونه همکاری و حمایت از این رشته ورزشی اعلام کرد و گفت: با توجه به مشکل برپایی اردوهای متمرکز در خانه کشتی، کمیته ملی المپیک آمادگی خود را برای مهیا نمودن اردوها و تمرینات ویژه تمهای ملی بزرگسالان اعزامی به گوانگ جو در محل آکادمی اعلام می نماید و مطمئنا به محض درخواست فدراسیون زمینه برپایی این اردو فراهم خواهد شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک از در اختیار قرار دادن تیم فنی لازم برای آماده سازی هر چه بیشتر اردونشینان خبر داد و گفت: کمیته های فرعی ستاد تدارکاتی کادر فنی لازم اعم از روانپزشک، پزشک تغذیه و عمومی، نمایندگان فرهنگی و ... را در اختیار فدراسیونها قرار می دهند ضمن اینکه تمامی امکانات آکادمی ملی المپیک بصورت تمام وقت در اختیار تیم های اعزامی خواهد بود.
در پایان این نشست نیز مقرر شد تا یک گروه نظارتی از سوی ستاد تدارکاتی بر فعالیت های تیمهای ملی کشتی نظارت داشته و هماهنگی های لازم را با آنان بعمل آورند که در این خصوص صنعتکاران درخواست نمود ناظرین کمیته برخلاف ادوار گذشته همراه کادر فنی تیم ها باشند نه در مقابل آنها.
۲۵ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.