برگزاری نوزدهمین نشست کمیسیون روان شناسی ورزشی کمیته ملی المپیک

برگزاری نوزدهمین نشست کمیسیون روان شناسی ورزشی کمیته ملی المپیک
نوزدهمین نشست کمیسیون روان شناسی ورزشی با حضور اکثریت اعضاء از ساعت روز گذشته (دوشنبه ۸ شهریور ماه) به صورت مجازی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک در این نشست عملکرد تیم های برتر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از نقطه نظر روان شناختی نقد و بررسی شد.
همچنین میلاد اسماعیلی در مورد اثرات شبکه های مجازی بر ورزشکاران و اثرگذاری پاندمی کرونا بر احساس تحلیل رفتگی و فرسودگی روانی ورزشکاران صحبت کرد. 
در ادامه  دکتر محسن پروازی در مورد انتظارات از ورزشکاران و بازخورد و رفتارهای مربیان در حین مسابقه مطالبی را ارائه کرد و همچنین علی حجتی و  محمد خزایی در مورد تاثیرات پاندمی کرونا بر متغیرهای روان شناختی و عملکرد ورزشکاران مباحثی را مطرح کرد.
 همچنین دکتر ایمان صحراییان در مورد سبب شناسی تاریخی نافرجامی تلاش روان شناسان ورزشی برای ارائه خدمات مطلوب به کاروان های المپیک و  احمد قاضی عسگر نیز در مورد عملکرد تیم شمشیربازی مطالبی ارزشمندی را مطرح کردند.
  دکتر مجدالدین مستعان به مبحث سواد رسانه ای و ابعاد روان شناختی در ورزش های المپیکی و دکتر صابر مهری به اهمیت دادن به بازتوانی در دوره بازتوانی پس از آسیب  پرداختند. 
در ادامه الهام حقیقی در مورد سلامت روان ورزشکاران در مسابقات توکیو و همچنین  مژگان کرد در مورد آمادگی روانی مربیان و  دکتر نرگس مالمیر نیز در مورد انتظارات از ورزشکاران و اثر آن بر عملکرد آنان مباحثی را عنوان کردند.
 در پایان دکتر واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی از کلیه مباحث مطرح شده نتیجه گیری کرد و اشارات کاربردی  قابل استفاده در تیم های ملی را برشمرد.
۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.