وبینار فنی بین قاره ای کیک بوکسینگ‌‌ واکو با مدیریت رییس ایرانی کنفدراسیون آسیا برگزار شد

وبینار فنی بین قاره ای کیک بوکسینگ‌‌ واکو با مدیریت رییس ایرانی کنفدراسیون آسیا برگزار شد


از سوی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکوآسیا) دومین دوره سمینار فنی بین المللی بصورت آنلاین مختص مربیان و داوران این رشته در سطح آسیا به مدت ۶ ساعت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این وبینار با نظارت مستقیم دکتر ناصر نصیری رئیس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا)، بنیانگذار و رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) و اینچون جونگ" مسئول کمیته فنی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و با حضور حدودا ۱۵۰ مربی و داور از بیش از ۲۵ کشور بخصوص کشورهای آسیایی منجمله تعدادی از مربیان و داوران ایرانی و زیر نظر کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا ( واکوآسیا) برگزار شد.
کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا(واکوآسیا) اعلام نمود، باتوجه به اینکه متاسفانه سایه شوم ویروس کوید ۱۹ همچنان سایه افکنده و امکان برگزاری دوره های حضوری را نداشته، و همچنین مواردی که کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا و انجمن کیک بوکسینگ واکوایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) با آن مواجه است، سمینار سالیانه ذکر شده را بصورت مجازی برگزار نمود.
در این سمینار مباحث اساسی که در خصوص درجه بندی به روزشده کمربندها، فنون، تکنیک های پایه، تخصصی و قوانین داوری ۲۰۲۱ در ورزش کیک بوکسینگ در استانداردهای بین المللی با هدف آگاهی بخشی، دانش افزایی و ارتقای مربیان و داوران انجام پذیرفت و تعدادی از مربیان و داوران ایرانی با هماهنگی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.ا.ا) معرفی شدند تا با قوانین جدید و استانداردهای بین المللی فنی و اجرایی ورزش کیک بوکسینگ آشنا و اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.
این رویداد سالیانه مهم که برای دومین بار بصورت رسمی برگزار شد، موجب همسان سازی مربیان و داوران (آقایان و بانوان ) انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران با سایر کشورهای آسیایی از اطلاعات بروز شده در عرصه ورزش کیک بوکسینگ شد.
برگزاری این رویداد مهم در سطح بین الملل بخصوص قاره آسیا با تقدیر "روی بکر " رئیس سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو از دکتر ناصر نصیری جهت فعالیتها در گسترش کیک بوکسینگ در جهان و بخصوص آسیا و ایران همراه شد.
۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.