هفتمین جلسه کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک برگزارشد

هفتمین جلسه کمیسیون توسعه روابط بین المللی کمیته ملی المپیک با حضور اعضای آن برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست فوق که با حضور شهنازی عضور هیات اجرایی کمیته در دفتر کمیته ملی المپیک برگزار شد توجه به لزوم حمایت از اعضاء ایرانی عضو در مجامع بین المللی ورزش و عضویت مقامات ایرانی در شورای المپیک آسیا و فدراسیون های آسیایی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به سطح فعالیت و عملکرد اعضاء یادشده کمیته ملی المپیک بر اساس قوانین و مقررات و آیین نامه های مصوب حمایت های لازم را برای حفظ و ارتقاء سطح کرسی های بین المللی ورزش به عمل آورد ووضعیت موجود عضویت نمایندگان ایران در مجامع بین المللی ورزش و نحوه فعالیت آنها تهیه و جهت طرح در جلسه آینده هیئت اجرایی ارسال گردد.

بررسی ومطالعه آیین نامه نحوه اعطاء تسهیلات به اعضاء ایرانی شرکت کننده در مجامع بین المللی ورزش توسط اعضاء کمیسیون از دیگر موارد مطروحه بود و قرار شد هر یک از اعضاء نظرات خود را جهت طرح در جلسه آتی کمیسیون اعلام دارند.

در پایان مقرر شد از نمایندگان وزارت امور خارجه دعوت به عمل آید جهت بررسی اساسنامه اتحادیه وزرای ورزش آسیا در جلسات آینده کمیسیون حضور بهم رسانند.


آقایان مهندس شاهرخ شهنازی، عزیزی، کبریایی و خانم ها  دکتر فاطمه سلامی، ماندانا رسولی و حمیرااسدی اعضای حاضر در نشست فوق بودند.

۲۵ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.