هشتادو نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتادو نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

 هشتاد و نهمین نشست (فوق العاده) هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور اعضای آن در باره بررسی دستاوردها و عملکرد کاروان اعزامی به المپیک توکیو  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان  کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)و یاران با وفایش عنوان داشت در این نشست ابعاد مختلف و کلی عملکرد کاروان اعزامی به المپیک 2020 مورد بررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم نتایج نهایی و تجارب آن مفید واقع شده وبرای آینده بکار آید.
سپس پیمان فخری رئیس مرکز نظارت برتیم های ملی و معاون کاروان اعزامی به این دوره از بازیهای المپیک گزارش مبسوطی از عملکرد کاروان مشتمل بر نفرات اعزامی،آنالیز رشته ها ،سهمیه های کسب شده، پیش بینی فدراسیون ها و نتایج نهایی کسب شده ارائه نمود.
در ادامه علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان و عضو کادر سرپرستی  کاروان اعزامی به ارائه تحلیلی از نتایج این دوره از بازیها پرداخت که مورد توجه و تایید هیات اجرایی قرار گرفت و پس از آن اعضای هیات اجرایی نسبت به دستاوردها و نتایج بدست آمده نظرات خود را  ابراز نمودند.
در خاتمه این نشست مقرر شد در یکی از جلسات آتی هیات اجرایی از زحمات کادر سرپرستی و فدراسیونهای  مدال آور تقدیر بعمل آید و از سوی کادر سرپرستی، گزارش کاملی با توجه به گزارشات و پیش بینی  فدراسیون ها و نتایج کسب شده بصورت مجلد تهیه تا ضمن نمایان شدن نقاط قوت و ضعف کاروان این تجارب حاصله ثبت و برای بهره وری در برنامه های آتی مورد استفاده قرار گیرد.

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.