برگزاری دومین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی

برگزاری دومین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛
واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در راستای نیل به اهداف و برنامههای مصوب سال 2021، دومین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 1400 را برگزار نمود.
این دوره از 10 مرداد ماه آغاز و با شرکت 35 نفر از مدیران و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران، فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، کمیته و آکادمی ملی المپیک به مدت 11 روز به صورت آنلاین برگزار گردید.
اساتید این دوره، دکتر محمد خبیری به سرفصل های اصول، ساختار و رهبری جنبش المپیک، راهبری جنبش المپیک، مدیریت تعارض، حل مسئله / دکتر عباسعلی گائینی اخلاق در ورزش، اهمیت ورزش در جامعه، ارتقاء توانایی‌های راهبردی در مربیگری، استعدادیابی، محافظت از ورزشکاران، مبارزه با دوپینگ/ دکتر اصغر رحیمی برگزاری رویداد ورزشی/ دکتر جواد آزمون مدیریت سازمان‌های ورزشی، مدیریت منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش کارکنان/ دکتر حسین اکبری یزدی مفاهیم و مبانی مدیریت راهبردی، تحلیل محیط و تدوین برنامه راهبردی، اجرا و ارزیابی برنامه راهبردی، ارزیابی فعالیت عملی مدیریت راهبردی/ دکتر هومن بهمن پور پایداری از طریق ورزش/ و دکتر آرمین امانتی به موضوع رسانه‌های اجتماعی در ورزش پرداختند.
شایان ذکر است در طول دوره شرکتکنندگان به 5 گروه مجزا تقسیم و در راستای موضوعات تعیین شده از سوی اساتید به بحث و تبادل نظر، پرسش و پاسخ و کار گروهی پرداختند که در 2 روز پایانی 6 نفر به عنوان نماینده گروه ها به ارائه پروژه مبادرت ورزیدند.
بدیهی است به کلیه شرکتکنندگانی که موفق به مشارکت فعال در این دوره شدند گواهینامه المپیک سولیداریتی با امضاء رئیس کمیته بینالمللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک اعطاء می گردد.

۲۵ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.