بهرام افشارزاده:همه اهالی ورزش برای ایجاد فضایی آرام تلاش کنند/در سال بازیهای آسیایی فقط و فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم

بهرام افشارزاده:همه اهالی ورزش برای ایجاد فضایی آرام تلاش کنند/در سال بازیهای آسیایی فقط و فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: برای نتیجه گیری در بازیهای آسیایی گوانجو، همه اهالی ورزش باید دست به دست هم دهند تا فضایی همراه با آرامش و تمرکز برای کار و همت مضاعف فراهم گردد.
بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: مقوله ورزش بخاطر گستردگی و حساسیتی که در بین مسئولین و مردم داشته و دارد همواره با حواشی ریز و درشتی نیز همراه بوده ؛ به نوعی نیز می توان گفت که این حاشیه ها جزء لاینفکی از ورزش است . اما موضوع اینجاست که امسال نمی توانیم توجهی به موضوعی غیر از اصل ورزش و آماده سازی تیم های ملی کشورمان داشته باشیم.
وی ادامه داد: امسال سال بازیهای آسیایی است که اهمیت و اعتبار آن برای کشورهای آسیایی کمتر از المپیک نمی باشد. سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها بعنوان متولیان ورزش باید امسال فقط و فقط به آرام سازی فضا و تمرکز روی آماده سازی ملی پوشانشان بپردازند و تا حد امکان از حواشی دوری گزینند.
افشارزاده با تاکید بر اتحاد و یکدلی بین دست اندرکاران ورزش تصریح کرد: خوشبختانه هدف همه دست اندرکاران نظام و بالطبع ورزش، موفقیت و سربلندی نظام و جوانان با استعداد و غیرتمند ایران می باشد. بنابراین باید همه و همه در سالی که مقام معظم رهبری آنرا سال همت مضاعف و کار مضاعف نامیده اند بدون توجه به برخی حاشیه سازی ها فقط و فقط به کار و تلاش و موفقیت فکر کنیم.
وی در پایان گفت: سازمان و کمیته در کنار هم برای نتیجه گیری کاروان ورزشی ایران در گوانگژو تلاش می کنند و شک نکنید که کوچکترین اختلاف سلیقه ها نیز در این بین بخاطر همان اهداف مشترکی که عنوان شد هماهنگ و همراه می گردد. تقاضای من از رسانه ها نیز این است که از امروز تا پایان بازیهای آسیایی گوانگژو همانند ادوار گذشته حامی ورزشکاران و مسئولین ورزشی باشند و ضمن روحیه سازی و ایجاد انگیزه در جامعه ورزشی با نقدهای سازنده خود اشتباهات و بعضا ایرادات برنامه هایمان را منعکس کنند.
۲۵ فروردین ۱۳۸۹ ۰۸:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.