چهارمین وبینار آموزشی همبستگی المپیک برگزار می شود

چهارمین وبینار آموزشی همبستگی المپیک برگزار می شود
کمیسیون همبسنگی کمیته ملی المپیک چهارمین وبینار آموزشی را با عنوان "بازآفرینی ارزش¬های فرهنگی و اجتماعی در ورزش-نیازی همیشگی" فردا برگزار می کند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛چهارمین وبینار اموزشی کمیسیون همبستگی کمیته ملی المپیک با  موضوع "بازآفرینی ارزش¬های فرهنگی و اجتماعی در ورزش-نیازی همیشگی" و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای نقویان ویژه مدیران ورزشی سراسر کشور در تاریخ 20 مردادماه از ساعت 15 لغایت 17 برگزار شود. 
کمیسیون همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک با هدف دانش افزایی و هم¬آموزی ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی فعال در ادارات کل ورزش و جوانان استان¬های سراسر کشور و فدراسیون¬های ورزشی اقدام به برگزاری وبینارهای آموزشی در هر ماه می¬نماید. این دوره های اموزشی  به منظور بهره¬مندی حداکثری شرکت کنندگان، با حضور اساتید برجسته علوم ورزشی برای تدریس و هدایت این وبینارهابرگزار می گردد.
 
تا کنون سه وبینار در سه ماه متوالی اردیبهشت، خرداد و تیر ماه با موضوعات مختلف برگزار شده که مورد استقبال بسیار شرکت کنندگان قرار گرفته اند.

 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد همبستگی المپیک به شماره تماس-های 22655119 و آدرس ایمیل irannoc@gmail.com تماس حاصل نمایند.
 
۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.