برگزاری سی و پنجمین نشست کمیسون زنان کمیته ملی المپیک

برگزاری سی و پنجمین نشست کمیسون زنان کمیته ملی المپیک
سی و پنجمین نشست کمیسون زنان کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته (سه شنبه 19 مرداد) در محل دفتر معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، نشست روز گذشته کمیسیون زنان با حضور دکتر مهین فرهادی زاد رئیس،  دکتر فریده شجاعی، دکتر افسانه شمشکی، دکتر فریبا محمدیان، دکتر معصومه شهبازی ، دکتر لیلا زکی زاده، دکتر مسعود خلیلی، دکتر مهدی گودرزی، دکتر حسین اکبری اعضای این کمیسیون به همراه صیامی رئیس و پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی به عنوان میهمانان مدعو برگزار شد.
در سی و پنجمین نشست کمیسیون زنان و ورزش دکتر فرهادی زاد گزارشی از المپیک توکیو در رابطه با رعایت قوانین سخت گیرانه و مورد تاکید مسئولان برگزارکننده مسابقات درخصوص انجام دادن تست های هر روزه کرونا، برگزاری مراسم افتتاحیه با حضورکمترین افراد بدون تماشاچی و رعایت سلامتی ورزشکاران و کادر فنی ارائه کرد.
همچنین در مورد ساخت استادیوم های ورزشی مناسب هر رشته ورزشی برای بازی های 2020 و وضعیت حضور دختران ایرانی در المپیک توکیو و کسب سهمیه های آنان در مقایسه با المپیک های لندن و ریو توضیحاتی ارائه  و حضورو روند فعالیت  فرزانه فصیحی دونده کشورمان مثبت ارزیابی  شد .
در ادامه صیامی از حمایت های بی دریغ دکتر صالحی امیری و سایر مسئولان وزارت ورزش و جوانان تشکر کرد و به ذکر نکات جالب توجه این دوره از بازیها از جمله اهدا 2 مدال طلا برای ورزشکاران قطری و ایتالیایی در ماده پرش ارتفاع پرداخت؛ سپس به ارائه گزارشی درخصوص روند فعالیت ورزش دو و میدانی بانوان اشاره کرد.
در ادامه پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دو و میدانی ضمن ارائه گزارش فعالیت بانوان، توجه فدراسیون به تیم سازی در رده های سنی جوانان و نوجوانان را مجددا تاکید کرد.
اعضای کمیسیون با طرح سوالاتی منابع موجود فدراسیون نظیر امکانات کالبدی، نیروی انسانی، منابع مالی و غیره را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت بر اساس نگاه مسئولان فدراسیون توجه به چند ماده در بخش بانوان مورد تاکید قرار گرفت.
در این نشست مقرر شد از فدراسیون های ورزشی درخواست شود تا فرایند اخذ مجوز حضور بانوان با پوشش اسلامی در عرصه های بین المللی بصورت عکس و کلیپ تهیه و در اختیار کمیسیون زنان و ورزش قرار گیرد.
همچنین فدراسیون دوومیدانی اقدامات لازم درخصوص بورسیه المپیک سولیداریتی برای خانم ریحانه مبینی ، قهرمان دوو میدانی کشور را انجام دهد و کمیسیون زنان و ورزش ضمن رایزنی های لازم از این طرح حمایت کند.
در ادامه مقرر شد  تفاهم نامه ای بین 2 فدراسیون تری اتلون( سه گانه) و دو و میدانی به منظور استفاده از مربیان نخبه و خارجی منعقد شود.
همچنین درصورتی که شرایط تهران به لحاظ بیماری کرونا مساعد باشد، مقرر شد جهت بررسی وضعیت ورزشکاران المپیکی در بخش بانوان، از مسئولین فدراسیون های مربوطه جهت ارائه گزارشی از فعالیت ورزشکاران در کمیسیون زنان و ورزش دعوت بعمل آید.
 

 

۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.