نشان شایستگی IOC بر گردن مسئولین ژاپنی

نشان شایستگی IOC بر گردن مسئولین ژاپنی
همزمان با پایان بازیهای المپیک توکیو 2020 ، توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک از همه کسانی که در موفقیت آنها نقش داشته اند از رهبران سطح بالا در دولت تا هزاران داوطلب و نیروی کار، تجلیل کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  IOC،  باخ در مراسم تشکر در توکیو گفت: "شما نه تنها تاریخ نگاشته اید ، بلکه با این بازیهای موفق المپیک توکیو 2020 تاریخ ساز شده اید. "تک تک شما می توانید ، و باید بسیار افتخار کنید. مطمئنم همه مردم ژاپن ، پس از این بازیهای المپیک ، پس از تحسین همه جهان ، به شما می بالند و مفتخر خواهند شد. شما به شیوه ای که این بازی های بی عیب و نقص را ارائه دادید تاریخ را ثبت کرده اید - بدون داشتن هیچ نقشه ای ، بدون داشتن هیچ الگویی. هرگز در تاریخ المپیک چنین اتفاقی نیفتاده بود که بازیهای المپیک معوق برگزار شود.

 شما این کار را به طریقی انجام دادید که واقعاً تأثیرگذار بود". وی در پایان گفت: "لطفاً به همه بگویید که ورزشکاران جهان چقدر سپاسگزار هستند؛ که  IOC چقدر سپاسگزار است. و جهان چقدر دستاوردهای شما برای ژاپن را تحسین می کند". یک روز پس از اعطای نشان ایستگی طلای المپیک - بالاترین نشان افتخار IOC برای افراد - به نخست وزیر سوگا یوشیهیده ، رئیس کمیته بین المللی المپیک این نشان افتخار را به فرماندار توکیو، یوریکو کویکه و سیکو هاشیموتو رئیس توکیو 2020 اهدا کرد. علاوه بر این ، باخ نشان شایستگی نقره ای المپیک را به اجرایی توکیو 2020 توشیرو موتو اهدا نمود. رئیس کمیته بین المللی المپیک در سخنان پایانی خود از هزاران نیروی کار توکیو 2020 ، از جمله داوطلبانی که تعهد ، شور و شوق و دوستی آنها باعث شد بازیها برای همه شرکت کنندگان به یاد ماندنی باشد؛ قدردانی کرد.

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.