ابراز رضایت باخ از برگزاری بازیهای المپیک

ابراز رضایت باخ از برگزاری بازیهای المپیک
توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، مدعی شد که بازی های المپیک 2020 توکیو پس از برگزاری این مسابقات در شرایط همه گیری کووید 19 به جهان امید بخشیده است.
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ژاپن تودی، بازی های المپیک معوق توکیو2020 با تمامی حواشی و تلخ و شیرین آن به پایان رسیده است و هم اکنون جهان ورزش چشم به آینده و بازی های المپیک بعدی، پاریس 2024 دارد. باخ در مراسم اختتامیه در استادیوم المپیک به طور رسمی خاتمه بازی ها را اعلام کرد. المپیک یک سال دیرتر از زمان برنامه ریزی شده به دلیل بحران بهداشت جهانی که همچنان جهان را درگیر خود مرده است ، میزبانی شد. مجموعه ای از اقدامات مقابله ای با کرونا توسط سازمان دهندگان انجام شد تا اطمینان حاصل شود که ورزشکاران می توانند با خیال راحت مسابقه دهند ، اما هیچ تماشاگری در مکانهای توکیو اجازه حضور نیافت.  باخ گفت که ورزشکاران در 16 روز گذشته "جادو" کردند و احساس کردند که "پیام قدرتمند همبستگی و صلح" را ارائه می نمایند. 
رئیس IOC در مراسم اختتامیه اظهارداشت: "شما با این قدرت متحد کننده ورزش به ما الهام بخشیدید که با توجه به چالش های زیاد به دلیل همه گیری بسیار قابل توجه تر بود. در این روزهای سختی که همه ما در حال گذراندن آن هستیم ، شما ارزشمندترین هدیه را به جهان می دهید: امید. برای اولین بار از زمان شروع همه گیری ، همه جهان گرد هم آمدند. ورزش به وسط گود بازگشت. میلیاردها نفر در سراسر جهان با احساسات متحد شدند و لحظات شادی و الهام را به اشتراک گذاشتند. این به ما امید می دهد. این به ما ایمان به آینده می دهد. بازیهای المپیک توکیو 2020 بازیهای المپیک امید ، همبستگی و صلح است. شما ، بهترین ورزشکاران جهان ، توانستید رویای المپیک خود را محقق کنید زیرا ژاپن صحنه را برای درخشش شما آماده کرد". باخ همچنین از دولت ژاپن ، توکیو 2020 و فرمانداری کلانشهر توکیو برای تلاش "بی سابقه" برای برگزاری بازی ها قدردانی کرد.
 
۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.