المپیک توکیو 2020؛کیکاوس سعیدی:خوشحالم در شب پایانی در کاراته طلا گرفتیم

المپیک توکیو 2020؛کیکاوس سعیدی:خوشحالم در شب پایانی در کاراته طلا گرفتیم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی پس از پایان طلای سجاد گنج زاده گفت: گنج زاده با لطف خدا و دعای مردم و تلاش های شبانه روزی خود امشب توانست به فینال راه یابد و طلای المپیک را بدست بیاورد.
وی ادامه داد: این موفقیت را به همه تبریک می گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را بدست آوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می گویم و امیدوارم در المپیک های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم  و عباسعلی به خاطر آسیب دیدگی با مشکل رو به رو شد و از بهمنیار هم تشکر می کنم.
وی ادامه داد: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می کردم که به مدال برسد. گنج زاده به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد.
سعیدی در خصوص ناکامی برخی رشته ها گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی ها بررسی های لازم را انجام می دهند و به اطلاع مردم می رسانند.
وی ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون ها تلاش کردن و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت کرد اما سطح مسابقات بسیار بالاست و همه کشورها رقابت زیادی داشتند و کشورهای بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال آوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال آوردند.

۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.