پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت روز خبرنگار

کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه بخصوص در ایام برگزاری بازیهای المپیک و  پوشش خبری و تصویری این رقابتها، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک آمده است: هفدهم مرداد ماه هر سال یادآور مجاهدت‌های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و بی ادعا خویش را چراغ راه جامعه قرار داده‌اند و حتی در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشتند.

خبرنگاران، شریان‌های حیاتی خبری یک جامعه‌اند و خود را در قبال مردم و کشور مسئول دانسته و مدافع حقوق مردم و قانونگرایی‌اند.

خبرنگار تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه است. خبرنگار، جستجوگر، پژوهشگر، خطریاب، هدفمند، قانونمند و نکته بین است و همسو با فوریت و ضرورت، می اندیشد و همگام با ضرورت ها و فوریت های حرفه ای می نگارد و فرهنگ می سازد و در راستای منافع ملی،مردم و قانونگرایی گام بر می دارد.

ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب قلم بخصوص خبرنگاران ورزشی  که همواره با نقدهای دلسوزانه و پوشش خبری و تصویری موفقیت ها و رشادت‌های ورزشکاران کشورمان در عرصه داخلی و خارجی،ضمن افزایش همبستگی و نشاط، یاریگر مسئولان،کادر فنی و قهرمانان بوده اند،از خداوند متعال توفیق تداوم خدمت، سعادت، سرافرازی و سربلندی را برای این عزیزان مسئلت داریم.

۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.