المپیک توکیو 2020؛افتخاری دیگر برای ورزش بانوان ایران شهریاری ناظر فینال مسابقه فوتبال المپیک شد

المپیک توکیو 2020؛افتخاری دیگر برای ورزش بانوان ایران شهریاری ناظر فینال مسابقه فوتبال المپیک شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون جهانی فوتبال نظارت برگزاری فینال المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به ناظر ایرانی خود سپرد.

مسابقه فینال فوتبال المپیک توکیو فردا (جمعه پانزدهم مرداد) بین تیم‌های کانادا و سوئد برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابتهای فوتبال المپیک ۱۲تیم در بخش بانوان حضور داشت که نظارت برگزاری بازی‌های سوئد-امریکا ، استرالیا-نیوزیلند ، سوئد-استرالیا ، نیوزیلند-امریکا ، برزیل-زامبیا ، سوئد-ژاپن ، آمریکا-کانادا ، استرالیا-آمریکا و در بخش آقایان نیز با شرکت ١٦تیم نظارت بازی‌های ژاپن-آفریقای جنوبی ، مکزیک-فرانسه ، فرانسه-آفریقای جنوبی ، ژاپن-مکزیک ، عربستان-برزیل ، اسپانیا-آرژانتین ، برزیل-مصر و مکزیک-برزیل از سوی فیفا به شهریاری محول شد.

با سپری شدن مراحل مختلف و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال، فدراسیون جهانی فوتبال نظارت بازی حساس و پایانی این دوره را به پریا شهریاری ناظر بین‌المللی خود سپرد.
پریا شهریاری که نظارت رقابتهای متعدد آسیایی و جهانی را در هشت سال اخیر در کارنامه خود دارد، پس از نظارت در فینال جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا، فینال جام‌جهانی فوتبال ساحلی آقایان، فینال المپیک فوتسال جوانان جهان و مسابقات متعدد دیگر، اکنون با حضور در فینال المپیک به پرافتخارترین ناظر بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از کشور ایران تبدیل شده است.

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.