المپیک توکیو 2020؛ دیدار علینژاد با یوزای جینگ

المپیک توکیو 2020؛ دیدار علینژاد با یوزای جینگ

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار در مورد شرایط همکاری ورزشوزارت ورزش  و کمیته ملی المپیک ایران با کمیته بین المللی صحبت شد.
مهدی علی‌نژاد در این خصوص گفت: در این دیدار اعلام کردیم که با شرایط پاندمی کرونا، ورزش ایران را آماده حضور در المپیک توکیو کردیم و کاروان خوبی را به این مسابقات اعزام کردیم.
وی تاکید کرد: پاندمی به ورزش آسیب رسانده و در کشورهایی که شدید تر بود این آسیب بیشتر بود و تلاش کردیم با قواعد بهداشتی تیم‌های ورزشی ایران را آماده مسابقات کنیم.
یوزای چینگ نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور ۶۶ ورزشکار ایرانی در المپیک توکیو، ورزش ایران را رو به جلو توصیف کرد.
 نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: بازی‌های المپیک زمستانی و بازی ‌های آسیایی جوانان را در چین برگزار خواهیم کرد و از تجربیات ژاپنی‌ها استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار مهدی علی‌نژاد به روابط خوب دو کشور ایران و چین اشاره کرد و گفت: پیشنهاد دادم در راستای سند همکاری و استراتژیک ۲۵ ساله ایران و چین، در مورد ورزش هم همکاری موثری صورت بگیرد و ورزش را نیز در این سند ببینیم و ایشان نیز از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد با رئیس کمیته المپیک چین صحبتی داشته باشند تا در آینده نزدیک طرفین پیگیری‌های لازم را برای رسیدن به این مهم انجام دهند.

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.