ایران میزبان سومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان

ایران میزبان سومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان
فدراسیون جهانی کبدی در حاشیه مسابقات قهرمانی سرکل کبدی قهرمانی جهان در هندوستان یکبار دیگر برنامه های مسابقات مختلف آسیایی و جهانی و تورنمنت های بین المللی کبدی تا پایان سال 2010 را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در برنامه جدید که از سوی فدراسیون جهانی کبدی (IKF) اعلام شده جمهوری اسلامی ایران میزبان سومین دوره مسابقات قهرمانی کبدی جهان (کبدی 7 نفره) و از جمله مواد رسمی بازیهای آسیایی خواهد بود که تاریخ دقیق این مسابقات به زودی اعلام می شود اما آنچه مسلم است این نکته است که فدراسیون جهانی تاکید کرده که مسابقات قهرمانی مردان جهان قبل از بازیهای آسیایی گوانگجو برگزار خواهد شد و شهر میزبان هم قرار است از سوی ایران اعلام شود.
اما در ماه جولای (تیر و مردادماه آینده) ایتالیا میزبان یک دوره تورنمنت بین المللی کبدی بانون خواهد بود که تیم ملی بانوان ایران در این پیکارها حضور خواهد داشت.
مسابقات قهرمانی کبدی آسیا در رده بزرگسلان را نیز پاکستان میزبانی خواهد کرد که زمان این مسابقات نیز به زودی از سوی کنفدراسیون کبدی آسیا اعلام می شود.
شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی در گوانگجو برگزار می شود که از سوی سایت فدراسیون جهانی کبدی حضور تیم های آسیایی در هر دو رده بانوان و آقایان در این بازیها تایید شده و شورای المپیک آسیا نیز آن را مورد تایید قرار داده است .
بنابراین تیم های ملی مردان و زنان ایران در بازیهای آسیایی نیز حضور خواهند داشت. این مسابقات به صورت 7 نفره برگزار می شود.
در ماه دسامبر ( آذر و دیماه ) نیز بازیهای ساحلی آسیا در عمان برگزار می شود که رشته کبدی هم جزو بازیهای ساحلی هست اما اینکه تیم ملی ساحلی ایران در این بازیها حضور یابد یا خیر بر عهده کمیته ملی المپیک است.
با مروری بر برنامه هی فوق متوجه ترافیک رقابتهای کبدی خواهیم شد و از این رو فدراسیون کبدی با توجه به میزبانی مسابقات قهرمانی جهان یک سال پر کار و سنگینی را پیش رو خواهد داشت.
۲۳ فروردین ۱۳۸۹ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.