جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا:اردونشینان تیم ملی بسکتبال بانوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا:اردونشینان تیم ملی بسکتبال بانوان تست دادند

ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات کاپ آسیا آماده می کنند، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان بانوان از تاریخ 5 مرداد ماه و با حضور 24 بازیکن در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.
در ادامه و پس از پایان این اردو که به مدت سه روز به طول انجامید، کادرفنی این تیم اقدام به دعوت از 20 بازیکن برای حضور در ادامه اردوهای آماده سازی تیم کرد که این نفرات تمرینات خود را از روز شنبه 9 مرداد از سر گرفتند.
 طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، اردونشینان این تیم در قالب دو گروه در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور خواهند یافت که گروه نخست، صبح امروز و زیر نظر شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در آزمون های مذکور حضور یافته و گروه دوم نیز شنبه 16 مرداد تست خواهند داد.
اسامی اردونشینان تیم ملی بسکتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان عبارت است از:
معصومه اسماعیل‌زاده، آناهیس خداوردیان، ناهید اسدی، سارا اعتماد، گلشید امیدیان، عسل پورحیدری، مهسا تقی‌زاده، نگین رسولی، شیدا شجاعی، فائزه شهریاری، شادی عبدالوند، زهرا عدالت‌کار مقدم، ادنا عیسائیان، فرزانه فروتن، یاسمن محمدی، روژانو محمودی، دلارام وکیلی، کیمیا یزدیان تهرانی، مژگان خدادادی، و آیدا گل‌محمدی.
شایان ذکر است علاوه بر شایسته متشرعی، آزاده زمانپور به عنوان مربی، ادت آقاجانی به عنوان سرپرست، روناک دوستی به عنوان کمک سرپرست و آرینا غفوری به عنوان آمارگیر دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات بسکتبال کاپ آسیا اواسط آبان ماه سال جاری و به میزبانی کشور اردن برگزار خواهد شد.

۱۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.