مربی بدنساز تیم کشتی فرنگی نوجوانان:از اردونشینان تست چابکی و سرعت می‌گیریم

محمدجواد دیلم با بیان اینکه در چند روز آینده کادر فنی از فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردو تست آمادگی جسمانی خواهد گرفت، گفت: پس از گرفتن این تست برنامه‌ی دقیق‌تری برای بالا بردن توان جسمانی فرنگی‌کاران طراحی می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: پس از اتمام اردوی قبل به هریک از فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردو برنامه‌ای را دادیم تا در مدتی که در اردو نیستند هم به تمرینات خود ادامه دهند. در این برنامه یک جلسه تمرین قدرتی و 2 جلسه تمرین استقامتی و 2 جلسه هم کشتی در طول چند روز برای آن‌ها درنظر گرفته بودیم که در ابتدای این اردو فکر می‌کنم که فرنگی‌کاران این تمرینات را انجام داده‌اند. ما در این اردو سعی خواهیم کرد توان فرنگی‌کاران را بالا ببریم به گونه‌ای که در اولین اردو قدرت و استقامت آن ها را مرتبا بالا می‌بریم و سپس روی سیستم‌های سرعتی و چابکی کار می‌کنیم.
وی افزود: تمرکز فعلی ما بر روی تیمی است که به ازبکستان و مسابقات گزینشی المپیک اعزام می‌شود.
دیلمی با بیان اینکه ضعف اصلی بیشتر فرنگی‌کاران حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بیشتر در پنجه‌ها است تصریح کرد: فرنگی‌کاران ما آن قدرتی در پنجه‌های خود باید داشته باشند را ندارند به همین دلیل ما با انجام تمرینات خاصی قصد داریم تا این ضعف را جبران کنیم ما در اوزان بالا نیز کمتر دچار مشکلات وزنی هستیم ولی بدلیل تغییرات زیادی که به صورت طبیعی در وزن کشتی‌گیران اوزان پایین رخ می‌دهد باید در این اوزان مرتبا به فکر نفرات جدید باشیم.
مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در ادامه خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم که فرنگی‌کاران نوجوان ما در مسابقات سیراکوف بلغارستان چیزی از جوانان کم نداشتند هرچند خود آن‌ها شاید این باور را نداشته باشند ولی با کشتی‌هایی که من از آن‌ها دیدم فکر می‌کنم فرنگی‌کاران نوجوان ما از نظر قدرت بدنی در سطح رده‌ی جوانان هستند.
وی افزود:‌ در حال حاضر اردونشینان تیم ملی نوجوانان ما با فرنگی‌کارانی که پارسال به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند فاصله دارند ولی فکر می‌کنم تا چند ماه آینده این‌ها نیز در همان سطح ایده‌ال قرار می‌گیرند.
محمدجواد دیلم در پایان گفت: با آمدن بهروز جمشیدی فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردو روحیه‌ی بهتری را پیدا کرده‌اند و با دقت تمرینات موردنظر محمدزاده را اجرا می‌کنند من فکر می‌کنم حضور بهروز جمشیدی در ترکیب کادر فنی باعث بالا رفتن انگیزه‌ی فرنگی‌کاران شده است.
۲۳ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.