به منظور آماده سازی قایقرانان تیم های ملی در بازیهای آسیایی؛کمیته های روانشناسی و تغذیه قایقرانی شروع به کار کردند

به منظور آماده سازی ملی پوشان در بازیهای آسیایی گوانگ ژو کمیته روانشناسی و تغذیه شروع به کار کردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تغذیه و آمادگی روانی ورزشکاران برای حضور در رقابتهای مهم بین المللی از جمله موضوعاتی است که فدراسیون قایقرانی در کنار دیگر موارد پشتیبانی برای موفقیت ورزشکاران تدارک دیده است.

فدراسیون قایقرانی که به دنبال کسب نتایج خوب در بازیهای آسیایی گوانگ ژو و کسب سهمیه المپیک و حضور در این رقابتها در مرحله بعدی است مهرماه سال گذشته آکادمی ملی قایقرانی را تاسیس کرد تا با اجرای برنامه های پشتیابی تخصصی ، ورزشکاران خود را در این دوره حمایت ویژه ای نماید. کمیته تغذیه یکی از واحدهایی ایت که از اواخر اسفند 88 زیر نظر دکتر صمدی فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمیته در ابتدای کار خود به ارزیابی وضع موجود پرداخت و با جمع آوری اطلاعات نیازهای تغذیه ای خاص را برای ورزشکاران تدوین می کند.

در مرحله دوم به ارزیابی نوع مواد غذایی از نظر کمی و کیفی پرداخته، در مرحله بعد برنامه غذایی را برای ملی پوشان ارائه خواهد کرد.

کمیته روانشناسی ورزشی نیز یکی دیگر از واحدهایی است که در آکادمی قایقرانی زیر نظر دکتر تجاری کار خود را از هفته جاری کار خود را آغاز کرده است. این کمیته به ارائه مشاوره های روانشناختی به ورزشکاران اقدام خواهد کرد، ارزیابی مسائل روانشناختی ورزشکاران و ارائه راه حل از جمله مهمترین کارهای این کمیته است. برگزاری کلاسهای آموزشی برای ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و کادر فنی تیم به صورت مجزا و آموزش مهارت های روانی، همچنین تهیه و چاپ بروشورها و پوسترهای روانشناسی از دیگر کارهای این کمیته می باشد.
۲۳ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.