المپیک توکیو 2020؛اخلاقی: گرایی باور داشت می تواند برنده باشد

المپیک توکیو 2020؛اخلاقی: گرایی باور داشت می تواند برنده باشد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: گرایی تا ثانیه های آخر باور داشت که می‌تواند برنده باشد و فن سنجاب پرنده را به خوبی اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حبیب اله اخلاقی پس از پیروزی محمد علی گرایی  مقابل کشتی گیر کروواسی در بازی های المپیک توکیو بیان کرد:  کشتی اول گرایی با کوبا خیلی نفس گیر بود . کشتی گیر کوبا خیلی پر زور بود و فشار زیادی  به او آورد. گرایی شش دقیقه در فشار بود.
او ادامه داد: حریف بعدی او را کاملا شناخته بودیم. محمد علی تایم دوم  کاملاً رو به جلو حرکت می‌کرد و سه مرتبه هم داور به حریفش اخطار داد که مورد تایید قرار نگرفت. ثانیه های آخر خود او باور داشت که می تواند ببرد و فن سنجاب پرنده را اجرا کرد. او قبلا هم این فن را روی قهرمانان جهان اجرا کرده بود و خدا را شکر که در این کشتی هم موفق شد آن را به خوبی اجرا کند و در نهایت این کشتی نفس گیر و حساس به سود گرایی به پایان رسید.
اخلاقی در مورد حریف گرایی در مرحله نیمه‌نهایی کشتی فرنگی بازی المپیک توکیو نیز گفت: حریف او از مجارستان و نفر اول رنکینگ است، کشتی‌گیر باهوشی است اما این انتظار را داریم که محمد علی این کشتی را هم با قاطعیت برنده شود.

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.