ناجا قهرمان تورنمنت بین المللی بلژیک شد

تورنمنت بین المللی تکواندو بلژیک با قهرمانی باشگاه قوامین ناجا خاتمه یافت .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در خاتمه رقابتهای بین المللی بلژیک که 40 کشور شرکت داشتند در روز دوم رقابتها روز گذشته (22 فروردین ماه) اوزان زوج به روی شیاپ چانگ رفتند که در وزن دوم هادی شاهوردی در نخستین مبارزه حریف انگلیسی را 6 بر 4 برد ، در دومین دیدار آلمان را 11 بر 6 مغلوب کرد ، در بازی سوم از سوئد 8 بر 7 باخت و حذف شد . در این وزن 28 تکواندوکار حضور داشتند .
در وزن چهارم رضا نادریان ابتدا هلند را ناک اوت کرد ، در بازی دوم استرالیا را 5 بر یک شکست داد ، در بازی سوم مقابل تکواندوکار دیگری از استرالیا با نتیجه مشابه 5 بر یک به برتری دست یافت ، دانمارک را 9 بر یک برد ،‌ در مقابل لهستان به برتری 9 بر 7 رسید و در فینال بلژیک را 6 بر یک برد و طلا گرفت .
در همین وزن جواد فریدونی ابتدا حریف انگلیسی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و سپس در بازی دوم مقابل آلمان 7 بر 4 مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت . در این وزن 45 تکواندوکار حضور داشتند .
در وزن ششم مصطفی یگانه در میان 25 شرکت کننده ، ابتدا آلمان را 12 بر 4 برد ، در بازی دوم 15 بر 9 از حریف بلژیکی شکست خورد و حذف شد .
در وزن هشتم کاظم قشقایی با پیروزی در برابر نماینده آلمان با نتیجه 8 بر 2 ، در بازی دوم مقابل انگلیس18 بر 9 مغلوب شد و مدال برنز را بر گردن آویخت .
در همین وزن حمید بیات استرالیا را 11 بر 10 شکست داد و در بازی دوم در راند طلایی مغلوب دانمارک شد و به مدال برنز بسنده نمود . در این وزن 10 تکواندوکار حضور داشتند .
روز گذشته هم این تیم موفق به کسب 2 نشان طلا و 2 برنز شده بود.
در پایان باشگاه قوامین ناجا با 3 طلا و 4 برنز اول شد ،‌انگلیس با 2 طلا و یک برنز درمکان دوم ایستاد و دانمارک با یک طلا و یک نقره در جای سوم قرار گرفت .

۲۳ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.