نشست فوق العاده هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

نشست فوق العاده هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد
نشست فوق العاده هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، صبح امروز در محل ساختمان کمیته و با حضور مهندس علی آبادی رئیس ،بهرام افشار زاده دبیر کل و اعضای آن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در نشت فوق که صبح امروز در دفتر کمیته برگزار شد ابتدا بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته گزارش کاملی از پیشرفت برنامه های تدارکاتی و تشکیل کمیته های فرعی و نتایج حاصله از گزارشات تحلیل گران فدراسیونها ورزشی را به اطلاع اعضا رساند.
در این گزارش نتایج جلسات جدید کمیته های علمی، تحلیل فنی و نظارت،  سنجش و اندازه گیری، برنامه و بودجه،کمیته فرهنگی ، کمیته روانشناسی و کمیته پزشکی به طور کامل برای اعضا تشریح شد.
در ادامه نشست فوق مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از جلسه آینده یکی از کمیته های فرعی و دو فدراسیون کاندیدای شرکت در بازیهای آسیایی گوانگژو در نشست هیات اجرایی حضور یافته تا چنانچه نظرات خاص و ویژه ای برای پیشرفت برنامه ها دارند در جلسات ارائه دهند.
همچنین در این نشست جهت حضور در دومین دوره بازیهای ساحلی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تا با نظر مساعد دکتر سعید لو،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی نسبت به اعزام تیمهای فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، کبدی ساحلی و پرورش اندام، اقدامات لازم صورت گیرد.
موضوع سمینار بین المللی روزنامه نگاران ورزشی نیز که قرار بود در سال گذشته انجام گیرد از دیگر موارد مطرح شده بود که در این نشست تصمیم بر آن شد تا سمینار فوق در تیر یا مرداد ماه سالجاری برگزار شود.
در خصوص وضعیت نیروی انسانی شرکت سرمایه گذاری و تعدیل نیروهای اضافی نیز مقرر شد تا شریف زاده گزارش کاملی از وضعیت نیروی انسانی در نشست آینده ارائه دهد تا پس از بررسیهای لازم تصمیمات مقتضی گرفته شود.
در ادامه نشست فوق موضوع اصلاح اساسنامه  کمیته نیز مطرح و مقررگردید تا با توجه به فعالیت های انجام شده توسط کمیسیون برنامه ریزی برای اصلاح اساسنامه، اساسنامه جدید در نشست آینده مورد بررسیهای لازم قرار گیرد تا پس از تصویب نهایی مراحل قانونی آن از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.
در پایان جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک موضوع شرکت تیم فوتبال بانوان در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان مطرح شد که بهرام افشار زاده دبیر کل در این باره اظهار داشت: در تاریخ 29 مهرماه سال گذشته موضوع عدم موافقت فیفا در این باره به فدراسیون فوتبال ایران اعلام گردیده است که با توجه به مکاتبات فدراسیون و کمیته ،موضوع  فوق را از طریق مراجع بین المللی شامل کمیته بین المللی المپیک،انجمن کمیته های المپیک، شورای المپیک آسیا و دادگاه حکمیتcas   و کنفدراسیون آسیا پیگیری شده که دادگاه cas نیز حاکمیت فیفا را لازم الاجرا دانسته است لذا موضوع حضور بانوان در این دوره از بازیها منتفی است.
در این خصوص مقرر شد تا کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال پیگیری ها و مکاتبات لازم را مجددا ادامه دهند.
نشست فوق با حضور محمد علی‌آبادی رئیس،بهرام افشارزاده دبیر کل،مهدی قدمی نایب رئیس،محمود خسروی‌وفا نایب رئیس،مهدی کرباسیان، خزانه‌دار و ذیحساب،سید مهدی هاشمی ،علی کفاشیان،احمد ناطق نوری،محمود مشحون،رباب شهریان و شاهرخ شهنازی برگزار شد.
۲۲ فروردین ۱۳۸۹ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.