المپیک توکیو 2020؛ سرمربی تیم ملی والیبال: ایتالیا از ما قوی تر بود

المپیک توکیو 2020؛ سرمربی تیم ملی والیبال: ایتالیا از ما قوی تر بود

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی والیبال کشورمان امروز برای برگزاری چهارمین دیدار  خود در بازی های المپیک به مصاف ایتالیا رفت و مقابل این تیم متحمل شکست ٣ به یک شد.
ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این دیدار گفت: ایتالیا از ما کاملا قوی تر بود و این دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود.
وی با اشاره به جریان بازی ادامه داد: شاید اگر در گیم اول می توانستیم پیروز شویم، بازی و جریان آن طور دیگه ای پیش می رفت.
سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، تصریح کرد: آنها آن حدی از توان شان را نشان دادند که می توانستند داشته باشند. در هر صورت بازی اصلی ما دو روز دیگر خواهد بود.
الکنو در مورد ایتالیا و اینکه این تیم در المپیک ریو باعث حذف تیم ملی والیبال کشورمان از بازی ها شد، خاطرنشان کرد: مدت ها از بازی های ریو گذشته است، ما فقط به بازی آینده فکر می کنیم، حتی الان که چند قدم از سالن دیدار با ایتالیا دور شدیم، فقط به بازی با ژاپن فکر می کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به اینکه آیا "با این باخت صعود ایران سخت شد؟"  گفت: در هر دوره بازی های المپیک هر بازی خطرات خود را دارد و ما الان به بازی با ژاپن فکر می کنیم.

۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.