المپیک توکیو 2020؛توماس ساتورانسکی: برای تیم ایران اعتبار زیادی قائل هستم/ بسکتبال انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

المپیک توکیو 2020؛توماس ساتورانسکی: برای تیم ایران اعتبار زیادی قائل هستم/ بسکتبال انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بازیکن تیم ملی بسکتبال چک در خصوص بسکتبال ایران و بازی مقابل آن‌ها گفت: من برای تیم ایران احترام زیادی قائل هستم چون تسلیم نشدند و تا آخر جنگیدند.
توماس ساتورانسکی بازیکن تیم ملی بسکتبال چک پس از بازی با فرانسه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی فدراسیون بسکتبال به المپیک توکیو بیان کرد: در نیمه اول بیست امتیاز جلو بودیم و فکر می‌کردیم به راحتی پیروز می‌شویم اما برای ایران اعتبار زیادی قائل هستم زیرا تا آخر بازی با ما جنگیدند و برای حملات ما از دفاع زون استفاده کردند، ما را به چالش جدی انداختند و اختلاف به ۵ امتیاز رسید. من برای تیم ایران احترام زیادی قائل هستم چون تسلیم نشدند و تا آخر جنگیدند.
وی ادامه داد: البته ما هم اشتباهاتی داشتیم اما جلو فرانسه خیلی بهتر شوت زدیم. ما به خاطر مدال اینجا هستیم و نمی‌خواهیم به عنوان یک توریست اینجا باشیم. بازی‌های انتخابی المپیک خیلی سخت است و این سختی برای تیم‌های اروپایی بیشتر است. ما فقط به حضور در المپیک راضی نخواهیم بود و تا آخر خواهیم جنگید. هرچند تیم‌های بسیار باکیفیتی اینجا حضور دارند، اما هدف ما فقط شرکت در المپیک نیست.
بازیکن تیم ملی بسکتبال جمهوری چک افزود: من قدردان حمایت‌های مردم کشورهای مختلف از سراسر دنیا هستم. NBA و به طور کلی بسکتبال ما را به یکدیگر نزدیک می‌کند. خوشحالم که طرفدارانی در تیم ایران دارم و قدردان آن‌ها هستم. تیم ایران تیم باتجربه و خوبی است و همدیگر را خیلی خوب می‌شناسند. این نشان می‌دهد سال‌هاست کنار یکدیگر بازی کردند و در سطح بالایی رقابت می‌کنند اما نباید از محیط رقابت‌های بین‌المللی بسکتبال ترس داشته باشند.

۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.