المپیک توکیو 2020؛شانزدهمی رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر

المپیک توکیو 2020؛شانزدهمی رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در جریان رقابتهای تیراندازی بازی های المپیک توکیو،  تنها نماینده کشورمان در ماده تپانچه 25 متر (مرحله دقت)  در جایگاه شانزدهم ایستاد.
این رقابتها در حالی امروز 7 مرداد در ماده تپانچه 25 متر بانوان پیگیری شد که هانیه رستیمان در مرحله دقت پا به رقابت با حریفان جهانی خود گذاشت.
در این ماده 44 تیرانداز حضور داشتند که رستیمان در گروه دوم ١١ تیر خود را شلیک کرد  و  دوازدهم شد تا با پایان رقابت گروه سوم رستمیان در جایگاه شانزدهم  قرار گیرد.
همچنین رقابت های تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان فردا جمعه در بخش سرعت برگزار می شود و در مجموع با محاسبه امتیازات در ٢ ماده دقت و سرعت تکلیف وی رستمیان به مرحله بعد مشخص می شود.
پیش تر رستمیان در همین ماده  در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی با عنوان دهمی از فینال باز ماند. مهیار صداقت هم در تفنگ ١٠ متر بادی با کسب جایگاه نهمی یک اختلاف تا فینال بازماند.
فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان هم در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.
اما تیراندازی در ماده ۵۰ متر سه وضعیت فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۲ به وقت محلی ۷:۳۰ به وقت تهران رقابت خود را آغاز می کنند.
در این ماده ۴۳ تیرانداز در آساکا پشت خط آتش قرار می گیرند.
در بخش مردان تفنگ سه وضعیت مهیار صداقت دوشنبه ۱۱ مرداد ساعت۱۱:۳۰ به وقت محلی و۷ صبح به وقت تهران در خط آتش تیرخود را شلیک می کند.
در این خط ۳۹ تیرانداز حضور دارند.
تیراندازی که در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافت صاحب مدال شد.
کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.
ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.
 این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران   با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶)  راهی توکیو شد.

 

۷ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.