مجمع سالیانه کبدی برگزار شد

مجمع سالیانه کبدی برگزار شد

به گزارش روابط عمومى کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدى مجمع عمومى سالیانه فدراسیون کبدی امروز سه شنبه  با حضور دکتر على نژاد معاون محترم وزیر ورزش و جوانان، دکتر افتخارى عضو هیات اجرایى کمیته ملى المپیک، دکتر اورسجی رئیس فدراسیون، دبیر و نواب رئیس و با حضور روساى هیات هاى استانى و سایر اعضاى مجمع به صورت وبینار برگزار شد.
در ابتداى جلسه دکتر فرهمندمهر دبیر فدراسیون ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویى به اعضاى حاضر و تبریک انتخاب دکتر اورسجى به عنوان سرپرست فدراسیون جهانى کبدى، دستور جلسه مجمع را قرائت نمود.
در ادامه دکتر اورسجى رئیس فدراسیون کبدى ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضاى حاضر، از اهداف عملیاتى فدراسیون در دوره ریاست خود مواردى را برشمرد و به محقق شدن بسیارى از آنها اشاره نمود که از جمله میتوان به
قهرمانى همزمان تیم هاى ملى بانوان و آقایان در بازیهاى آسیایى ٢٠١٨ براى نخستین بار در ورزش کشور
میزبانى موفق مسابقات قهرمانى جوانان جهان در کیش که نشان از قدرت مدیریت ایران در ورزش داشت
تشکیل کمیته هاى تخصصى فدراسیون کبدى
برگزارى نخستین دوره تربیت مدرسین مربیگرى و داورى کبدى با حضور مربیان و داوران ٨ کشور جهان
برگزارى منظم لیگ هاى برتر بانوان و آقایان به صورت رفت و برگشت و پوشش تصویرى مستقیم مسابقات
افزایش بازیکنان لژیونر لیگ ستارگان هندوستان از ٥ نفر به ١٦ نفر
و احداث نخستین کمپ تخصصى تیم هاى ملى کبدى در مجموعه ورزشى بعثت اشاره نمود.

در ادامه دکتر اورسجى از همکارى صمیمانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملى المپیک در افزایش چشمگیر بودجه فدراسیون در سالهاى اخیر نهایت تشکر و قدردانى را نمود و توفیقات بدست آمده فدراسیون را بدون همراهى وزارت ورزش و کمیته ملى المپیک ناممکن دانست. ایشان همچنین از ارسال مقادیر زیادى البسه وزشى و تاتامى به کلیه استانهاى کشور خبر داد.
در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت نمودند و سپس با راى اعضا، کلیه موارد به تایید کامل اعضاى مجمع رسید.
سپس دکتر على نژاد معاون محترم ورزش قهرمانى وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون کبدى، انتخاب دکتر اورسجى به عنوان سرپرست فدراسیون جهانى را یک افتخار ملى براى ورزش کشور خواند و از تلاش همه جانبه وزارت ورزش براى حفظ و تثبیت این کرسى مهم بین المللى خبر داد. ایشان همچنین از گزارشات مالى شفاف و بى نقص فدراسیون تشکر و قدردانى نمود و فدراسیون کبدى را از موفق ترین فدراسیون ها به لحاظ برنامه ریزى و محقق شدن اهداف و برنامه ها دانست.

در پایان تعدادى از روساى هیات هاى استانى و اعضاى حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.