المپیک توکیو 2020 ؛ سرمربی تیم ملی تفنگ : سطح رقابت ها در این دوره بسیار بالا بود

المپیک توکیو 2020 ؛ سرمربی تیم ملی تفنگ : سطح رقابت ها در این دوره بسیار بالا بود
الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ سطح رقابت ها را در این دوره از بازیهای المپیک بسیار بالا ارزیابی کرد .
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ الهام هاشمی در مورد عملکرد نجمه خدمتی و مهیار صداقت بیان کرد: سطح رقابت در رشته تفنگ بالا است اگر با المپیک دوره قبل مقایسه کنید نفرات با  امتیازهای پایین تر فینالیست می شدند. در المپیک توکیو سطح رکوردها واقعا بالا است. در تفنگ میکس  ۲۹ تیم که  تیم های قدری  هستند، حضور داشتند. البته بچه ها نیمه جدول بودند و تیم های قدر را پشت سر گذاشتند. 
او ادامه داد: بچه ها بد کار نکردند اما  متاسفانه کافی نبود‌. مهیار صبح گردنش گرفته بود و صبح اول وقت فیزیوتراپی شد. 
از طرفی در تیراندازی  امکانات حرف اول را می زند. تفنگ، جنس لباس ، سختی لباس ، قطعات مختلف سلاح و ساچمه ای که استفاده می کنند، خیلی مهم هستند.  این همه هزینه کردیم  لوله سلاح سفارش داده بودند و در کروواسی لوله را دادند تا در تهران تست کنیم و بهترین انتخاب شود اما  تا روزی که به المپیک آمدیم، در گمرک بود.  لوله سلاح بادی دیگر چه چیزی است که باید گمرک بماند؟ تا روزی که ما می اومدیم خبری از ترخیص لوله ها نبود. این همه زحمت و هزینه از دست رفت. ما نه تنها تحریم خارجی،  بلکه تحریم داخلی نیز هستیم‌. 
 
هاشمی در مورد انتظار خود از عملکرد دو نماینده ایران گفت: من انتظار داشتم نیمه نهایی را برویم.  البته  کسی تیراندازی را باور ندارد و امیدوارم  با طلای فروغی  بیشتر مورد توجه باشد. در حال حاضر آنطور که باید و شاید بچه های ما حمایت نمی شوند. 
 
او در مورد پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان در تفنگ سه وضعیت تاکید کرد: تجهیزات  در سه وضعیت حرف اول  می زند و امیدوارم آنجا به نتیجه ای که می خواهیم برسیم چون تمرین خوبی داشته ایم. 
۵ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.