مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان:امیدوارم تمام سهمیه های المپیک نوجوانان را کسب کنیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان:امیدوارم تمام سهمیه های المپیک نوجوانان را کسب کنیم
بهروز جمشیدی با بیان اینکه فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات گزینشی ازبکستان تا پایان اردوی قبل در آمادگی خوبی به سر می‌بردند گفت: امیدوارم در تاشکند تمام سهمیه‌های المپیک نوجوانان سنگاپور را کسب کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان  در این رابطه اظهار کرد: وضعیت فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات گزینشی ازبکستان نسبت به اردوهای قبل بسیار بهتر شده است. از نظر فنی کلاس آن‌ها بالاتر رفته و در کشتی‌های خود با تسلط بیشتری به اجرای فنون مختلف می‌پردازند. در این رده‌ی سنی اگر آموزش کشتی فرنگی درست انجام شود آن‌ها در رده‌های بعدی نیز می‌توانند به خوبی بالا بیایند و در رده‌ی جوانان و بزرگسالان نیز در تیم‌های ملی همواره حرف اول را بزنند.
وی افزود: از نظر شرایط آمادگی جسمانی خوشبختانه فرنگی‌کاران اعزامی به ازبکستان قدرت خوبی پیدا کرده‌اند به طوری که در حال حاضر از سایر نفرات یک سر و گردن بالاتر هستند.
جمشیدی در پایان تصریح کرد: امید زیادی به این 5 نفر داریم، فکر می‌کنم در تاشکند اگر مشکل خاصی برای آنها پیش نیاید بتوانند هر 5 سهمیه‌ی المپیک سنگاپور را کسب کنند تیم ایران استحقاق این افتخار را دارد چراکه هم‌ مسئولان فدراسیون و هم مربیان تیم ملی زحمات بسیار زیادی را برای این تیم کشیده‌اند.
۲۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.