المپیک توکیو 2020؛ آقایی: می‌خواهم این رویا را ادامه بدهم

المپیک توکیو 2020؛ آقایی: می‌خواهم این رویا را ادامه بدهم
بدمینتون باز المپیکی کشورمان گفت:هدف من انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش است، یک بار با المپیکی شدنم یک رویا را تجربه کردم و دلم می خواهد تجربه دوباره ای داشته باشم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز ایرانی پس از پیروزی در نخستین بازی‌اش در بازی های المپیک 2020 توکیو مقابل حریفی از مالدیو گفت: شناخت خوبی از حریفم داشتم وپیش از این بازی ها‌یش را آنالیز کرده بودم؛ او و خواهرش دو نفری بازی می کنند و از بهترین های کشور خودشان هستند. امروز بازی خوبی انجام دادم، انگیزه بسیاری داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برایم می‌ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

آقایی با بیان اینکه حریف بعدی‌اش از چین است و بازی سختی  را در پیش دارد گفت: او نفر اول در کشور چین است و رنک هشت دنیا را در اختیار دارد. قطعا بازی سختی دارم اما هدف من انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش است،از گروه ما یک نفر صعود می کند و هر اتفاقی ممکن است در ورزش بیفتد.من یک بار همین چند وقت قبل یک رویا را تجربه کردم و دلم می خواهد تجربه دوباره ای داشته باشم.

بانوی بدمینتون باز المپیکی ایران ادامه داد: من در هیچ مسابقه ای برای باخت بازی نکرده ام. از روزی که سهمیه ام قطعی شد ژاپن، توکیو، حتی این سالن را لحظه به لحظه‌اش را با تمام جزییات  در ذهنم تصویرسازی کردم، پنج ماه قبل پایم را جراحی کرده بودم و این اولین مسابقه جدی‌ام بود که در آن شرکت می کردم و استرس داشتم که طبیعی است. گام به گام قدم بر می دارم و می ‌خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه بدهم. مردم دعا کنند تا اتفاق های خوبی برای من بیفتد.
آقایی در واکنش به سوال خبرنگار خارجی که پرسید”بدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟”  گفت: در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته ام دختران بیشتر به این رشته علاقمند شده اند.من پیام های زیادی در فضای مجازی دریافت کرده‌ام و خیلی ها از من می پرسند که چطور می شود به سمت این رشته آمد. خوشحالم که دلیل این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.
۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.