المپیک توکیو 2020؛داورزنی:مردم تیم ملی واقعی را در المپیک می بینند

المپیک توکیو 2020؛داورزنی:مردم تیم ملی واقعی را در المپیک می بینند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه دیدار تیم ایران برابر ونزوئلا درباره ممنوع الخروجی سرپرست تیم ملی والبیال و فیزیوتراپ  و ارتباط آن با fivb گفت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین المللی والیبال ندارد. فرد مبتلا  به کرونا که در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بوده بر اساس پروتکل های بهداشتی ممنوع الخروج از دهکده شدند.
وی ادامه داد: حال برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند تا وقتی که اجازه حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند.
رییس فدراسیون داورزنی می گوید: فکر می کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می شود.
داورزنی درباره ۲ پیروزی  والیبال ایران برابر ونزوئلا و نزدیک شدن به تحقق آرمان فدراسیون در المپیک گفت: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد زیرا بازیهایش را با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت دیداری که نه تنها برای ما بلکه برای لهستانی ها هم سخت بود.
رییس فدراسیون والیبال اظهارات داشت: بازیکنان مزد زحمات را با شکست لهستان گرفتند اما نکته مهم احترام به حریف است.
داورزنی در پاسخ به این سئوال که  نتیجه امروز والیبالیست ها بر اساس برنامه و نتیجه تیم در لیگ ملت ها بود ؟ گفت: بله تیم بر اساس برنامه پیش رفت ما همان موقع گفتم هزینه اتفاق دیگری را می دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت ها دنبال می کردیم همان موقع گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببینند.

۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.