اهم اخبار هفتگی کمیته بین المللی المپیک؛اهدا وسایل مورد استفاده دهکده ونکوور به موسسات خیریه

انجمن المپیک انگلستان (BOA) بما اطلاع داد که وسائل مورد استفاده تیم المپیک در دهکده های ونکوور و ویستلر به موسسه خیریه "More Sports" در ونکوور اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ موسسه یاد شده امکانات ورزشی و فعالیت جسمانی را برای کودکان و خانواده هائی که در فقیرترین جوامع ونکوور زندگی می کنند فراهم می آورد.
 
همچنین:هیئت اجرائی فدراسیون بین المللی شمشیربازی (FIE) در اولین اجلاس سال خود در ماه فوریه تصمیم گرفت تا استفاده از ماسک )کلاه شفاف( را در کلیه مسابقات رسمی فویل واپه فدراسیون بین المللی شمشیربازی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آورده و ممنوع نماید.
این هیئت همچنین تصمیم گرفت که تقویم ورزشی جدید و پیش نویس های معیار احراز صلاحیت برای بازیهای المپیک 2012 را به مجمع عمومی FIE که در ماه آوریل آینده در باکو برگزار خواهد شد. ارائه نماید.
شایان ذکر است: فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) تصمیم اتخاذ نمود تا در خصوص مربی گری از چهار فدراسیون ملی که مسابقات قهرمانی جهان را در سال 2010 و بازیهای المپیک 2012 پیگیری می نمایند پشتیبانی بعمل آورد.
 بدین ترتیب فدراسیون های ملی کنیا، کاستاریکا، کامرون و انگلستان برای استخدام مربی در چارچوب آمادگی برای این دو رویداد از حمایت مالی برخوردار خواهند شد.
این چهار فدراسیون با همکاری رؤسای پنج کنفدراسیون که همگی نایب رئیس اجرایی FIVB نیز می باشند توسط فدراسیون بین المللی والیبال برگزیده شده اند . تیم آقایان کامرون در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا از بیست و چهارم سپتامبر الی دهم اکتبر شرکت خواهد کرد در حالیکه تیم های بانوان کاستاریکا و کنیا در مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن از بیست و نهم اکتبر الی چهاردهم نوامبر به رقابت خواهند پرداخت. تیم بانوان لندن میزبان بازیهای المپیک 2012 خواهد بود.
در خاتمه آنکه کمیته ملی المپیک پرو ماه گذشته اولین جشنواره قهرمانان را با ارائه مشعل المپیک به بهترین ورزشکاران سال 2009 برگزار کرد. این جشنواره در جایگاه سابق کنگره جمهوری پرو با حضور "لوئیس آلوا کاسترو "رئیس کنگره"، سناپدا اوریپ "عضو کنگره، "لوئیس سروانش لیفتیان" رئیس دانشگاه: Inca Garcialaso de la vega "خوزه لوئینفیوس" رئیس کمیته ملی المپیک، آرتور وودمن" رئیس انستیتو ورزش پرو " ماریا اوچینا موهم" نماینده هیئت اداری روزنامه Republica برگزار شد.
۲۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.