مسئول کمیته دراگون بت:امید زیادی به موفقیت در بازیهای گوانگژو داریم

مسئول کمیته دراگون بت:امید زیادی به موفقیت در بازیهای گوانگژو داریم
انتخابی ورود به اردوی تیم ملی دراگون بت اگر چه زمان زیادی گرفت ولی باعث شد تا جدای از دعوت برترینها به اردو، استعداد یابیهای خوبی نیز در این زمینه صورت گیرد.
مسلم جهانگیری ،رئیس کمیته دراگون بت فدراسیون قایقرانی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در قسمت بانوان تمرینات تیم ملی زیر نظر مربی خارجی برگزار شده  و نمی توانم نظر قطعی بدهم ولی در تیم ملی مردان نفرات خوبی در تمرینات حضور داشته و به موفقیت آنها در بازیهای آسیایی گوانگژو امید زیادی داریم.
وی ادامه داد:در واقع چند ماه دیگر با بررسی تستهای بانوان و آقایان حاضر در اردو می توانم بگویم در چه مرحله ای هستیم و الان زود است بخواهم در این باره حرفی بزنیم ولی در کل امید زیادی به آینده این رشته در قایقرانی وجود دارد چرا که استعدادهای خوبی در این زمینه کشف شده و خیلی راحت می توانیم نفرات جایگزین در تیم ملی داشته باشیم.
جهانگیری در خاتمه تصریح کرد:حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تداراکاتی خوبی برای تیم ملی خواهد بود تا بتواینم بیشتر بر روی تیم خود شناخت داشته باشیم از طرفی تیمهای چین، اندونزی ، فیلیپین و در کل کشورهای شرق آسیا تیمهای خوبی در در این قسمت دارند که جدال با آنها برای سکو نشینی در گوانگژو آسان نخواهد بود.
شایان ذکر است:در حال حاضر اردوی تیم ملی دراگون بت بانوان در بندر انزلی و آقایان در مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر کادر فنی ادامه دارد.
۲۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.