مدیر فنی تیم های ملی ووشو خبرداد:اردوی تیم ملی با 62 ووشوکار استارت خواهد خورد

مدیر فنی تیم های ملی ووشو خبرداد:اردوی تیم ملی با 62 ووشوکار استارت خواهد خورد
مدیر فنی تیم های ملی ووشو اظهار داشت: اولین مرحله اردوهای تیم ملی اول اردیبهشت ماه با حضور 62 ورزشکار آغاز خواهد شد که در همین مرحله ابتدایی با برگزاری مسابقات انتخابی در هر وزن 4 ورزشکار برای مراحل بعدی در اردو باقی خواهند ماند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ حسین اوجاقی با اشاره به شروع اردوهای تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات آسیایی گوانگجو، خاطرنشان ساخت: در پایان مرحله نخست اردوهای تیم ملی برای مسابقات گوانگجو با برگزاری مسابقات انتخابی در هر وزن ساندا 4 نفر برای مراحل بعدی اردوها در کنار تیم ملی خواهند ماند.
وی با اشاره به مراحل بعدی اردوها تصریح کرد: این ورزشکاران تا مرحله چهارم در اردوها حضور خواهند داشت و طی انجام مسابقات انتخابی به صورت دوره ای، با پایان یافتن مرحله چهارم، در هر وزن تنها 2 ورزشکار باقی خواهند ماند که در مرحله نهایی از میان آنها ورزشکاران اعزامی به گوانگجو را مشخص خواهیم کرد.
کاپیتان تیم ملی ووشوی کشورمان در ادامه و در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی اظهارداشت: دیدار با تیم های ملی چین و ترکیه و برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی چین تقریباً قطعی شده است تا تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی گوانگجو از هر لحاظ آماده باشد.
بازیکن و کاپیتان تیم نفت تهران در پایان با اشاره به حضور این تیم در تورنمنت بین المللی لهستان خاطرنشان کرد: تیم نفت به عنوان قهرمان لیگ از طرف فدراسیون مجوز حضور در این تورنمنت را بدست آورده است که در این تورنمنت تیم های قدرتمند اروپایی حضور خواهند داشت و با توجه به اینکه اکثر بازیکنان نفت از اعضای تیم ملی هستند این تورنمنت می تواند محک خوبی برای این بازیکنان باشد.
۲۱ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.